Semestar: 7
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 15
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-521-0372
Semestar: 7
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 15
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-521-0372

Naziv predmeta:


Umjetnička direkcija 1

Nastavnici:



Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
- steknu teorijske i praktične vještine potrebne za rad u tržišnim komunikacijama, od strateškog razmišljanja do integrirane komunikacije
- se upoznaju s oglašivačkim disciplinama konceptualnog razmišljanja
Nadovezujući se na znanja i vještine stečene u prethodnim modulima programa, Vizualno oblikovanje, Tipografija i Povijest oblikovanja vizualnih komunikacija, studenti će naučiti kako definirati i razlikovati koncepte umjetničke direkcije i funkciju umjetničkog direktora, njegovu specifičnu ulogu u strukturi tima kreativnih stručnjaka, kao i značenje u širem kontekstu tržišnih komunikacija. Studenti će se upoznati s disciplinom umjetničke direkcije što će im omogućiti da razumiju upravljanje procesima dizajna na konceptualnoj razini, koristeći osnovne elemente umjetničke direkcije.
Modul se prvenstveno temelji na radnom projektu; kroz praktične vježbe simuliraju se različiti aspekti tipičnih tržišnih projekata, dok teorijska predavanja i analize primjera uvode metodologije njihova rješavanja.
Naglasak je na učenju disciplina oglašavanja na konceptualan način; studente će se poticati da kroz vježbe iznesu što više pristupa i ideja za određene probleme koji će obuhvatiti niz tipičnih situacija iz stvarnog života i prakse. Studenti će steći povjerenje u principe percepcije, interpretacije i prenošenja poruke, kao i u osnovne faze i metode procesa kreativnog razmišljanja, od strategije do vizualizacije. Modul uključuje teme povezane s nedavnim i relevantnim događajima na sceni umjetničke direkcije.
Studenti će naučiti:
Iskoristiti zakonitosti vizualne interpretacije u umjetničkoj direkciji.
Ovladati vizualnim jezikom i postupcima ključnih autora i radova koji su oblikovali suvremenu umjetničku direkciju.
Analizirati stratešku funkciju umjetničke direkcije u tržišnom komuniciranju.
Planirati vizualizaciju ideja s obzirom na informativnu, emocionalnu i simboličku poruku.
Analizirati prednosti različitih pristupa razvoju vizualnih rješenja za ciljnu skupinu.

Literatura:


Obavezna literatura:
1.Mahon, N. (2017) Basics Advertising 02 - Art Direction, London, Bloomsbury Visual Arts

Dopunska literatura:
1.Arens, W.F. (2020) Contemporary Advertising. 16th edn, New York, McGraw-Hill Education
2.Heller, S. and Vienne, V. (2009) Art Direction Explained at Last!, London, Laurence King Publishers
3.Berger, W. (2004) Advertising Today, New York, Phaidon Press
4.Heller, S. and Vienne, V. (2005) The Education of an Art Director, New York, Allworth Press
5.Pincas, S. and Loiseau, M. (2008) A History of Advertising, Cologne, Taschen