Semestar: 8
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 15
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-521-0380
Semestar: 8
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 15
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-521-0380

Naziv predmeta:


Umjetnička direkcija 2

Nastavnici:



Opis:


Cilj ovog modula je:
- pružiti studentima specijaliziranu metodologiju i vještine koje se mogu primijeniti u profesionalnom upravljanju dizajnerskim procesom
- omogućiti učenje dizajna i metoda realizacije odabranog idejnog rješenja
Ovaj modul omogućuje proširenje i sintezu znanja iz područja oglašavanja i marketinških koncepata primjenom vještina naučenih u modulima fotografije, ilustracije, tipografije i psihologije tržišnih komunikacija, a poseban naglasak je na stilovima i alatima povezanim s praksom vizualnog dizajna marketinških komunikacija, odabira medijskih kanala, realizacije i produkcije.
Obrazovne jedinice uključuju specifična znanja i metode koje će studentima pružiti neovisnost u osmišljavanju vizualnih projekata i ovladavanju skladom sadržaja i forme na naprednoj razini. Kroz praktične projektne zadatke simulira se postupak dizajniranja stvarnog projekta, te se uče svi koraci, tehnike i metode realizacije odabranog idejnog rješenja, od moodboarda i layouta do konačnog rješenja. Studenti će steći samopouzdanje pri objašnjavanju rješenja svake faze, uvježbavanju prezentacijskih vještina i usavršavanju pripreme završne prezentacije. Modul uključuje teme povezane s nedavnim i relevantnim događajima na sceni kreativnih komunikacija.
Studenti će naučiti:
Prepoznati i primijeniti osnovne izražajne mogućnosti fotografije, ilustracije i tipografije u umjetničkoj direkciji.
Objasniti ulogu i osnovne prednosti pojedinih stilova i tehnika u umjetničkoj direkciji.
Primijeniti principe kombiniranja pojedinačnih medijskih kanala u integriranu kampanju.
Primijeniti osnovna načela oblikovanja završne prezentacije integrirane kampanje.
Objasniti osnovne faze produkcije i ulogu art direktora u procesu.

Literatura:


Obavezna literatura:
1.Mahon, N. (2017) Basics Advertising 02 - Art Direction, London, Bloomsbury Visual Arts

Dopunska literatura:
1.Arens, W.F. (2020) Contemporary Advertising. 16th edn, New York, McGraw-Hill Education
2.Leonard, N. and Ambrose, G. (2021) Basics Graphic Design 08 - Design Research, London, Bloomsbury Visual Arts
3.Berger, W. (2004) Advertising Today, New York, Phaidon Press
4.Heller, S. and Vienne, V. (2005) The Education of an Art Director, New York, Allworth Press
5.Heller, S. and Vienne, V. (2009) Art Direction Explained at Last!, London, Laurence King Publishers