Semestar: 8
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0383
Semestar: 8
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 15
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0383
Naziv predmeta:
Dizajn i etika
Nastavnici:
Opis:
Ovaj modul uči studente da ovladaju kreativnim idejama i načelima reprezentacije u smislu kulturnog konteksta, uređenja elemenata u kontekstu i reprezentacije u njegov kontekst uporabe. Ovaj modul se temelji na poluprojektu, što znači da će studenti steći teorijska znanja kao i praktične projekte s uvidom u industriju tržišne komunikacije.
Studenti moraju uzeti ovaj modul kako bi stekli samopouzdanje da vide dizajn prema svim segmentima koji definiraju dizajn, umjetnost, društvo, tehniku, proizvodnju i tržište. Također, procijeniti društveno-kulturni kontekst dizajna u vezi s tehnologijom, materijalima u uporabi i fizičkim kontekstom u kojem je sve relacijsko. Studenti će istraživati razdoblja dizajna, modernizma, postmodernizma na različitim primjerima. Dalje razvijajte ljepotu i prosudbe okusa, ovisne ljepote i svakodnevne estetike. Iskustvo dizajna; Medij, poruka, lokacija. Učenici uče načela i vrijednosti koje upravljaju odlukama i akcijama unutar tvrtki, ali i u vlastitom radu. Ovo učenje omogućuje učenicima da znaju razliku između dobrog i lošeg u poslovanju.
Studenti će naučiti:
Ovladati vizualnim jezikom, načelima reprezentacije te dizajnom konteksta i etike za različitu upotrebu na tržištu.
usporediti i kritički procijeniti različite organizacijske standarde i načela, kao i pojedinačne sadržaje u kreativnim industrijama u kontekstu njihove usklađenosti s etičkim standardima.
Literatura:
Obavezna literatura:
1. Davis, M. (2012) Teorija grafičkog dizajna (grafički dizajn u kontekstu), Temza i Hudson, London.
Dopunska literatura:
1.Forsey, J. (2013) Estetika dizajna, Oxford University Press, Oxford.
2.Fiell, C., Fiell, P. (2012.) Dizajn 20. stoljeća, Taschen GmbH, Köln