Semestar: 3
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0336
Semestar: 3
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0336

Naziv predmeta:


Oblikovanje digitalnih formi

Nastavnici:



Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da nauče:
- korisničko sučelje i trenutne industrijske standarde programa digitalne skulpture
- stvaranje vlastitih rješenja digitalne skulpture
Ovaj modul podučava studente jakim temeljima u stvaranju skulpturalnih rješenja koji se kasnije koriste kao osnova za druge module, kao i za razvoj znanja i vještina. Studenti će se usredotočiti na organsku skulpturalnu formu i umjetnički pristup stvaranju skulpturalnih rješenja. Modul je okosnica programa i ključan je za razumijevanje 3D modeliranja u kreativnim industrijama.
Za studente je važno polagati ovaj modul kako bi naučili metodologiju stvaranja skulpture kroz primarne, sekundarne i tercijarne oblike. Studenti će naučiti promatrati i promišljati formu na umjetnički način u kontekstu karakteristika oblika, primarnog oblika i siluete, te na taj način prepoznati i rangirati skulptorska rješenja. Učit će i vježbati stvaranje vlastitih digitalnih kiparskih rješenja. Znanja i vještine predstavljeni u ovom modulu dio su osnovnog skupa vještina i profesionalnih potreba u današnjoj industriji računalne grafike.
Studenti će naučiti:
Kategorizirati pojmove vezane uz digitalne oblike.
Organizirati uloge pojedinih segmenata digitalnih oblika.
Formulirati i povezati upotrebu pojedinih alata tijekom izrade digitalne skulpture.
Razlikovati različite alate za modeliranje.
Rangirati i evaluirati skulpture temeljem njihove upotrebe, geometrije i realizacije.
Procijeniti i poboljšati metodologije izgradnje skulptura s obzirom na kontekst.
Procijeniti i preispitati stvoreni skulpturalni oblik te nastaviti profilirati rješenje.
Kreirati osnovne digitalne skulpturalne oblike koristeći perceptivnu ili receptivnu metodu prema modelu.

Literatura:


Obavezna literatura:
1.[Anon.], 3D Total.com Ltd. (2017) Beginner´s Guide to Zbrush, 3D Total Publishing, Worcester UK

Dopunska literatura:
1.[Anon.], 3DTotal.com Ltd., (2010) Mike Jensens Zbrush Techniques, 3D Total Publishing, [s.l.]
2.[Anon.], 3D Total.com Ltd., (2010) Speed Sculpting, 3D Total Publishing, [s.l.]