Semestar: 4
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0344
Semestar: 4
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0344

Naziv predmeta:


Modeliranje čvrstih formi

Nastavnici:



Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
- nastave nadograđivati znanja i vještine o 3D modeliranju, dalje razvijajući razumijevanje topologije modela, metoda 3D modeliranja i pristupa
- usavrše vještine modeliranja za igre, AR, VR ili druga optimizirana okruženja
Ovaj modul je jedna od vitalnih komponenti vertikale 3D modeliranja u programu. Modul daje 3D znanja koja će se koristiti u drugim modulima u programu (Mehanika tijela, Priprema za animaciju, Teksturiranje itd.). Strukturalno je podijeljen u cjeline. Neke od cjelina bit će obrađene istovremeno tijekom nastave. Mogu se međusobno ispreplitati i prilagoditi svakom studentu s obzirom na početno znanje i razumijevanje na početku modula, te s obzirom na napredak tijekom semestra. Modul je okosnica programa i ključan je za razumijevanje 3D modeliranja u kreativnim industrijama.
Ovaj modul je važan za unapređivanje znanja i vještina modeliranja čvrstih formi, te je od vitalne važnosti za studente koji žele usavršiti svoje vještine u modeliranju za igre, AR, VR ili druga optimizirana okruženja. Znanja i vještine predstavljeni u ovom modulu pružaju specijaliziranu stručnost u području animacije. Također su važni i često ih treba koristiti kao osnovu ili poboljšanje u pripremi za animaciju, proces stvaranja likova i konceptualizaciju.
Studenti će naučiti:
Preporučiti optimizaciju modeliranja kroz različite primjenjive metode.
Obrazložiti vlastiti izbor u stvaranju topologije i njezinog postupnog razvoja.
Kreirati low-poly scenu s parametrima optimizacije.
Kritički prosuditi, procijeniti i argumentirati složeni sustav modela, uključujući topologiju i podjelu elemenata.

Literatura:


Obavezna literatura:
1.Gahan A. (2011) 3Ds Max Modelling for Games, 2nd edition, Waltham, Massachusetts, Elsevier-Focal Press

Dopunska literatura:
1.Gahan A. (2010) Automotive Modelling: An Insider´s Guide to 3D Car Modelling and Design for Games and Film, Waltham, Massachusetts, Elsevier-Focal Press