Semestar: 5
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0353
Semestar: 5
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0353

Naziv predmeta:


Teksturiranje

Nastavnici:



Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
- nastave nadogradnju na znanju i vještinama 3D modeliranja i oblikovanja kroz učenje raznih metoda za stvaranje teksture za njihove 3D modele
- stvore 3D modele i skulpture koji imaju gotovu "kožu" potrebnu za igre, AR, VR, TV filmove i bilo koji drugi medij računalne grafike
Ovaj modul je jedna od vitalnih komponenti vertikale 3D modeliranja u programu. Nadovezuje se na 3D znanja stečena u drugim modulima u programu (Modeliranje organskih formi, Modeliranje čvrstih formi, itd.). Koristi znanja iz drugih modula i obrađeno gradivo je vrlo individualno, ali slijedi strukturu jedinica kroz koje se podučavaju i vježbaju različite metodologije i rješavaju različiti problemi. Ovaj modul je okosnica programa i ključan je za razumijevanje 3D modeliranja u kreativnim industrijama
Ovaj modul je važan za studente zbog nadopunjavanja njihovih 3D vještina, te omogućava puno različitih pristupa stvaranju konceptualne umjetnosti i gotovih sredstava za mnoga okruženja (film, televizija, igre itd.). Presudan je za formiranje stručnjaka za CG sa sveobuhvatnim znanjem. Znanja i vještine predstavljene u ovom modulu pružaju specijaliziranu, ali ključnu stručnost koja je važna za umjetnika u CG-u.
Studenti će naučiti:
Pripremiti rasterske slike za stvaranje tekstura različitih materijala.
Kreirati strukture materijala i mape tekstura, uključujući i složene hijerarhije.
Optimizirati teksture kako bi bile prilagođene kapacitetu memorije.
Mapirati 3D modele u 2D prostoru za primjenu tekstura.
Opravdati korištenje različitih metoda UV mapiranja s 3D modelima.

Literatura:


Obavezna literatura:
1.Ahearn L. (2016) 3D Game Textures, Create professional Game Art using Photoshop, New York, Taylor and Francis Group

Dopunska literatura:
.Daniele T. (2008) Poly-Modelling With 3dsMax - Thinking Outside of the Box, New York and London, Focal Press
2.Chopine A. (2011) 3D Art Essentials - The Fundamentals of 3D Modelling, Texturing, and Animation, London, Routledge