Semestar: 5
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0354
Semestar: 5
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0354
Naziv predmeta:
Izrada kostura za animaciju
Nastavnici:
Opis:
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
- nauče metodologiju pravilne izrade animacijskog kostura koja im omogućuje korištenje vlastitih kreacija u drugim modulima usredotočenim na poziranje i animaciju
- steknu znanja i vještine koje se mogu općenito primijeniti s 3D znanjem
Ovaj modul nudi dragocjena komplementarna znanja i uvide za sve ostale module gdje je plastična anatomija humanoidnih bića prisutna u umjetničkim djelima koja nastaju. Znanje i vještine pravilnog stvaranja animacijskog kostura za razne vrste animacija i likova od vitalnog su značaja za razumijevanje i vježbanje animacije u bilo koje svrhe. Proučava se širok spektar problema koji se tiču stvaranja bipedalnih, kvadripedalnih i likova s puno udova u pojedinačnim projektima, te se primjenjuje na projekte koji su obrađivani u drugim modulima. Ovaj modul je okosnica programa i ključan je za razumijevanje 3D modeliranja u kreativnim industrijama.
U ovom modulu studenti uče i uvježbavaju postavljanje, konfiguriranje i korištenje različitih kontrolera, postupke skinninga i ilustriranja težine kože, te raznih drugih tehnika rigginga, za preciznu animaciju njihovih likova. Ovaj modul je od ključnog značaja za sve studente koji žele biti profesionalni animatori bilo koje vrste, a također daje snažan doprinos figurativnim umjetnicima jer im daje alate za bolje razumijevanje industrijskog okruženja u kojem se njihov rad odvija, te procesa kroz koji prolazi. Znanja i vještine stečene kroz ovaj modul su također presudne studentima za predstavljanje svog rada (kroz poziranje i animaciju).
Studenti će naučiti:
Preporučiti metodologiju izrade animacijskog kostura za različite modele.
Identificirati i riješiti probleme tijekom izrade animacijskog kostura.
Razviti vlastita rješenja za dijelove animacijskog kostura.
Procijeniti kvalitetu i uspjeh različitih tehničkih rješenja.
Izraditi bipedalni i kvadripedalni animacijski kostur koristeći prikladne tehnike.
Literatura:
1.O’Hailey T. (2013) Rig it Right! - Maya Animation Rigging Concepts, New York, Taylor and Francis (Focal press)