Semestar: 7
ECTS: 6
Predavanja: 15
Vježbe: 45
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-521-0374
Semestar: 7
ECTS: 6
Predavanja: 15
Vježbe: 45
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-521-0374
Naziv predmeta:
Integracija upravljanja igre
Nastavnici:
Opis:
Ovaj modul omogućuje studentima da integriraju i uključe 3D sredstva stvorena u prethodnim modulima u pokretač igre. Ovaj modul predstavlja vitalnu komponentu u programu, jer uči studente kako pravilno transformirati sirovu 3D imovinu u oblik koji se može uspješno koristiti unutar modernog, industrijski standardnog motora igre. Kao takav, ovaj modul predstavlja vezu između umjetničke strane 3D grafike i funkcionalne strane razvoja igre. Modul uči studente kako optimizirati i prenijeti 3D modele u motor igre i pretvoriti ih u sredstva spremna za igru. Modul pruža potreban kontekst i znanje potrebno za stvaranje materijala, rasvjete i cjelovitih scena unutar okruženja pokretača igre. Kroz ovaj modul studenti će razviti razumijevanje razlika između 3D CG softvera i igraćih motora, kao i kako iskoristiti to znanje za pravilnu pripremu i rad s 3D sredstvima u okruženju pokretača igara.
Ovaj modul je važan za studente, jer predstavlja vitalnu komponentu u 3D alatu orijentiranom na igre i omogućuje im besprijekornu komunikaciju s drugim umjetnicima u cjevovodu za razvoj igre. Stoga je ovaj modul neophodan u oblikovanju dobro zaokruženog stručnjaka za 3D modeliranje u području dizajna igara.
Studenti će naučiti:
Osnovni pristup modeliranju okoliša
Izradite jednostavne terene pomoću klasičnih alata za modeliranje
stvaranje tekstura i materijala čvorova prikladnih za teksturiranje okoliša
stvoriti realistične geološke značajke
primijeniti postupovne tehnike za modeliranje okoliša
Popunite okoliš imovinom koristeći postupovni pristup
Literatura:
Obavezna literatura:
1. Hamdani A., Barreto C. (2023), 3D Environment Design with Blender: Enhance your modeling, texturing, and lighting skills to create realistic 3D scenes, Birmingham, Packt Publishing
Dopunska literatura:
1. Khan H. (2024), Virtual Filmmaking with Unreal Engine 5: A step-by-step guide to creating a complete animated short film, Birmingham, Packt Publishing