Semestar: 7
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0375
Semestar: 7
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0375

Naziv predmeta:


Načela konceptualizacije likova

Nastavnici:



Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
- se upoznaju s principima konceptualizacije likova i prevođenja teksta i bilješki, te izrade moodboarda za realistične likove na iterativni način
- steknu komplementarno znanje i uvide u ostale module gdje je u umjetničkim djelima koja nastaju prisutna konceptualizacija likova bilo kojeg bića
Ovaj modul podučava studente razumijevanju vertikale konceptualizacije u programu. Razvijaju se znanja i vještine 3D modeliranja, kiparstva, teksturiranja, ilustracije i anatomije. Modul je postavljen na način da studenti rade u grupama i od ključne je važnosti za razvoj studenata u profesionalce jer im daje iskustvo suočavanja s izazovima stvaranja konceptualne umjetnosti u današnjem poslovnom okruženju.
U ovom modulu stvara se, prije svega, konceptualna umjetnost usredotočena na istraživanje i rad u timu i s klijentima, kao u stvarnom poslovnom okruženju. Ovaj modul se temelji na projektu, s naglaskom na radu, uzimajući u obzir povratne informacije, te na istraživanju umjetničkih rješenja. Kombinira mnoga znanja i vještine naučene u studiju i nadovezuje se na njih. Projekti u modulu razvijaju vještine studenata u radu prema povratnim informacijama i kratkim informacijama, te u timovima. Također poboljšava konceptualizaciju i kreativne sposobnosti.
Studenti će naučiti:
Predstaviti metodologiju stvaranja konceptualnih likova temeljenih na vlastitom djelu.
Povezati kvalitetne reference i materijale.
Stvoriti moodboard i skice kao osnovu za stvaranje likova.
Stvarati vlastite konceptualne likovne ideje primjenjive u različitim narativima, medijima i okruženjima.
Prezentirati konceptualne likove u odgovarajućem stilu i okruženju.
Kritički procijeniti i obraniti stvorene prezentacije konceptualiziranih likova.

Literatura:


Obavezna literatura:
1.Gurney J. (2009) Imaginative Realism: How to Paint What Doesn´t Exist, Kansas City, Andrew McMeel Publishing

Dopunska literatura:
1.[Anon.], 3D Total Publishing (ed.) (2015) ZBrush Characters and Creatures, Worcester, 3D Total Publishing
2.Whitlatch T. (2015) Principles of Creature Design, New York, Design Studio Press
3.[Anon.], 3D Total Publishing (ed.) (2015) ZBrush Character Creation, Worcester, Manimal 3D Total Publishing