Semestar: 7
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0376
Semestar: 7
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-521-0376
Naziv predmeta:
Modeliranje okruženja
Nastavnici:
Opis:
Ovaj modul uči studente kako primijeniti različite tehnike za stvaranje i popunjavanje detaljnih 3D okruženja. Studenti će naučiti koristiti alate za poligon i organsko modeliranje kako bi stvorili jednostavna 3D okruženja, kao i proceduralne tehnike koje omogućuju stvaranje detaljnog okruženja velikih razmjera i kako popuniti odgovarajuća 3D sredstva. Modul pruža snažne temelje proceduralnom teksturiranju pomoću različitih shadera i materijala čvorova koji su primjenjivi na 3D okruženje i povezana 3D sredstva.
Studenti će naučiti:
Osnovni pristup modeliranju okoliša
Izradite jednostavne terene pomoću klasičnih alata za modeliranje
stvaranje tekstura i materijala čvorova prikladnih za teksturiranje okoliša
stvoriti realistične geološke značajke
primijeniti postupovne tehnike za modeliranje okoliša
Popunite okoliš imovinom koristeći postupovni pristup
Literatura:
Obavezna literatura:
1. Hamdani A., Barreto C. (2023), 3D Environment Design with Blender: Enhance your modeling, texturing, and lighting skills to create realistic 3D scenes, Birmingham, Packt Publishing
Dopunska literatura:
1.Grinberg M. (2024), 3D Game Design with Unreal Engine 5 and Blender 3: Leverage a powerful and unique workflow to build massive 3D game environments, assets and levels, 2nd Edition, Birmingham, Packt Publishing