Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj
Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 26 godina
Međunarodna razmjena s više od 100 institucija
96% Algebrinih studenata po završetku studija zaposli se unutar 3 mjeseca
Stručni prijediplomski studij digitalnog marketinga studentima omogućuje niz prednosti:
- učenje od vrhunskih predavača koji su vodeći stručnjaci u marketinškoj industriji
- uz opsežno poznavanje marketinga omogućuje studentima dobro poznavanje primijene tehnologije u marketingu i suvremenom poslovanju
- omogućuje stjecanje „mekih“ vještina potrebnih za uspješni završetak studiranja i razvoj karijere u dinamičnoj multikulturalnoj okolini
- omogućuje pokretanje uzbudljive i kreativne karijeru u različitim vrstama kompanija i agencija u Hrvatskoj i inozemstvu
- omogućuje uključivanje u rad digitalne agencije Digital Talents Sveučilišta Algebra kako bi stekli iskustva iz stvarnog svijeta pod mentorstvom istaknutih marketinških stručnjaka iz Hrvatske.
Što ćeš naučiti na studiju Digitalnog marketinga?
Stručni prijediplomski studij digitalnog marketinga prenijet ćemo ti vještine i znanja koja te pripremaju za karijeru u stvarnom svijetu, u Hrvatskoj i inozemstvu. Studijski program obuhvaća 52 obvezna i izborna kolegija te praksu s partnerima iz industrije. Ovo je samo kratki pregled onoga što ćeš naučiti:
Struktura nastavnog programa
Neki od poslova za koje te pripremamo:
Voditelj online medijskih kampanja
Potrebne su ti odlične vještine planiranja i izvrsno poznavanje digitalnog oglašavanja kojima ćeš osmisliti plan za postizanje ciljeva svojih klijenata!
Voditelj online poslovanja
Medijske agencije željne su digitalnih stručnjaka, a naši studenti izvrsno se uklapaju u njihovu viziju.
Stručnjak za digitalne medije / marketinški stručnjak
Savršeno ćeš se uklopiti u bilo kojoj marketinškoj i oglašivačkoj agenciji.
Stručnjak za društvene medije
Sve je više malih i srednjih poduzetnika koji shvaćaju važnost upravljanja društvenim medijima za njihovo poslovanje.
Voditelj web-projekata
Svaki projekt treba odgovornu i savjesnu osobu koja poznaje sve faze razvoja kao svoj džep. Dakle, treba tebe
Stručnjak za digitalne komunikacije
Stručnjaci sa znanjem koje ćeš steći na ovom studiju vrlo su traženi u vodećim međunarodnim tvrtkama.
Primjer kolegija
Ponašanje potrošača
Što ih pokreće? Kako razmišljaju? Što žele? Da nema potrošača, ne bi bilo ni marketinga (ili je možda obrnuto?). Ovaj zanimljivi kolegij objašnjava kako potaknuti zanimanje budućeg kupca, unaprijed odgovoriti na sva njegova pitanja i prigovore i navesti ga da se odluči na kupnju. Govorit ćemo o svim komponentama koje utječu na odluku o kupnji – psihološkoj, društvenoj, situacijskoj i tehnološkoj i temeljito upoznavati pokretačke navike onih kojima se obraćamo.
Dvojna diploma
Način izvođenja studija
klasično, online
Jezik izvođenja studija
hrvatski jezik, engleski jezik
Trajanje studija
6/8 semestara (3/4 godine)
Trajanje semestra
15 radnih tjedana
+ 4 ispitna tjedna
Ukupan broj ECTS bodova
180/240
Stručni naziv
bacc. oec.
Prvostupnik digitalnog marketinga / Prvostupnica digitalnog marketinga (bacc. oec.)
Važni linkovi
- Pogodnosti za prijelaznike s drugih visokih učilišta
- Mogućnost financiranja
- Odluka o dostupnim izbornim kolegijima na prijediplomskim studijima
Certifikati koje možete položiti tijekom studija
ECDL Start
(4 ispita)
Google Ads
Qualified Individual