Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj

Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 25 godina

Međunarodna razmjena s više od 100 institucija

Čak 96% bivših studenata zaposli se u roku od 3 mjeseca od diplomiranja

Stručni prijediplomski studij digitalnog marketinga studentima omogućuje niz prednosti:

  • pruža im opsežno znanje o svim vrstama marketinga, posebnu pažnju posvećujući tehnologiji, kanalima digitalne komunikacije, te promjenama i pomacima koje oni izazivaju u sferi inovacija, dizajna proizvoda i usluga i razvoju kompanija. Mnogo pažnje posvećuje se i digitalnoj transformaciji i poboljšanju korisničkog iskustva.
  • omogućuje pokretanje uzbudljive i kreativne karijeru u različitim vrstama kompanija i institucija, nakon samo tri godine prijediplomskog studija.
  • omogućuje uključivanje u rad digitalne agencije Digital Talents Sveučilišta Algebra kako bi stekli iskustva iz stvarnog svijeta pod mentorstvom istaknutih marketinških stručnjaka iz Hrvatske.
  • nudi široko no vrlo konkretno i temeljito znanje i vještine. Na taj način studente osposobljava za uključivanje u različite timove i agencije i priprema ih za izazove koji ih očekuju u stvarnom svijetu.

Što ćeš naučiti na studiju digitalnog marketinga?

Stručni prijediplomski studij digitalnog marketinga prenijet ćemo ti vještine i znanja koja te pripremaju za karijeru u stvarnom svijetu, u Hrvatskoj i inozemstvu. Ovo je samo kratki pregled onoga što ćeš naučiti:

Studijski program obuhvaća 30 kolegija i dva obvezna praktična projekta u suradnji s poslodavcima koji omogućuju praksu našim studentima. To uključuje i projekt koji je ujedno i završni rad.

Struktura nastavnog programa

Oglašavanje čini tek mali dio marketinga, a
ovdje ćeš naučiti sve o najvažnijim pojmovima i
kategorijama iz područja marketinga!
Naučit ćeš učinkovito povezivati promidžbene materijale s korisnicima putem društvenih
medija, oglašivačkih mreža i alata za pretraživanje.
Your Content Goes Here

Upoznat ćeš se s verbalnim i vizualnim komunikacijskim kanalima. Tvoja kreativnost i razumijevanje marketinga, psihologije potrošača i tržišne segmentacije bit će ti od neprocjenjive koristi.

Naučit ćeš kako funkcionalnim korisničkim sučeljem život korisnika učiniti što lakšim i time svijet (Interneta) ljepšim mjestom.

Naučit ćeš se služiti poslovno-tehnološkim alatima za praćenje i kreiranje kampanja. Savladat ćeš izvješća, analize i strategije i moći
pregledavati kampanje prema komunikacijskim kanalima.

Ovaj studijski program prati globalne trendove u struci. Danas su to umjetna inteligencija, blockchain tehnologija ili „private marketplace“, no tko zna što te čeka za tri godine, stoga se
ovaj studij vrlo brzo mijenja!
Steći ćeš znanja i izoštriti vještine istraživanja tržišta i upoznati se s online alatima za
istraživanje tržišta, a sve kako bi tvoje poruke i kampanje bile uspješne.
Ovladat ćeš pravilima igre i okušati se u izradi sadržaja za Internet i mobilne uređaje.
Usavršit ćeš svoje vještine i upoznati se s online alatima za istraživanje tržišta, kako bi mogao bolje razumjeti potrošače i njihove potrebe, analizirati korisničko ponašanje i primijeniti različite metode testiranja tržišta.

Dodatna mogućnost za studij koji se u potpunosti izvodi na engleskom jeziku

Sveučilište Algebra u suradnji s Goldsmiths, University of London za ovaj studijski smjer studentima omogućuju stjecanje dodatne, britanske diplome.

Neki od poslova za koje te pripremamo:

Voditelj online medijskih kampanja

Potrebne su ti odlične vještine planiranja i izvrsno poznavanje digitalnog oglašavanja kojima ćeš osmisliti plan za postizanje ciljeva svojih klijenata!

Voditelj online poslovanja

Medijske agencije željne su digitalnih stručnjaka, a naši studenti izvrsno se uklapaju u njihovu viziju.

Stručnjak za digitalne medije / marketinški stručnjak

Savršeno ćeš se uklopiti u bilo kojoj marketinškoj i oglašivačkoj agenciji.

Stručnjak za društvene medije

Sve je više malih i srednjih poduzetnika koji shvaćaju važnost upravljanja društvenim medijima za njihovo poslovanje.

Voditelj web-projekata

Svaki projekt treba odgovornu i savjesnu osobu koja poznaje sve faze razvoja kao svoj džep. Dakle, treba tebe

Stručnjak za digitalne komunikacije

Stručnjaci sa znanjem koje ćeš steći na ovom studiju vrlo su traženi u vodećim međunarodnim tvrtkama.

Primjer kolegija

Ponašanje potrošača

Što ih pokreće? Kako razmišljaju? Što žele? Da nema potrošača, ne bi bilo ni marketinga (ili je možda obrnuto?). Ovaj zanimljivi kolegij objašnjava kako potaknuti zanimanje budućeg kupca, unaprijed odgovoriti na sva njegova pitanja i prigovore i navesti ga da se odluči na kupnju. Govorit ćemo o svim komponentama koje utječu na odluku o kupnji – psihološkoj, društvenoj, situacijskoj i tehnološkoj i temeljito upoznavati pokretačke navike onih kojima se obraćamo.

Trajanje studija

6 semestra (3 godine)

Trajanje semestra

15 radnih tjedana
+ 4 ispitna tjedna

Ukupan broj ECTS bodova

180

Stručni naziv

bacc. oec.

Prvostupnik digitalnog marketinga / Prvostupnica digitalnog marketinga (bacc. oec.)

Važni linkovi

Certifikati koje možete položiti tijekom studija

ECDL Start
(4 ispita)

Google Ads
Qualified Individual