Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj

Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 26 godina

Međunarodna razmjena s više od 100 institucija

96% Algebrinih studenata po završetku studija zaposli se unutar 3 mjeseca

Stručni prijediplomski studij digitalnog marketinga studentima omogućuje niz prednosti:

  • učenje od vrhunskih predavača koji su vodeći stručnjaci u marketinškoj industriji
  • uz opsežno poznavanje marketinga omogućuje studentima dobro poznavanje primijene tehnologije u marketingu i suvremenom poslovanju
  • omogućuje stjecanje „mekih“ vještina potrebnih za uspješni završetak studiranja i razvoj karijere u dinamičnoj multikulturalnoj okolini
  • omogućuje pokretanje uzbudljive i kreativne karijeru u različitim vrstama kompanija i agencija u Hrvatskoj i inozemstvu
  • omogućuje uključivanje u rad digitalne agencije Digital Talents Sveučilišta Algebra kako bi stekli iskustva iz stvarnog svijeta pod mentorstvom istaknutih marketinških stručnjaka iz Hrvatske.

Što ćeš naučiti na studiju Digitalnog marketinga?

Stručni prijediplomski studij digitalnog marketinga prenijet ćemo ti vještine i znanja koja te pripremaju za karijeru u stvarnom svijetu, u Hrvatskoj i inozemstvu. Studijski program obuhvaća 52 obvezna i izborna kolegija te praksu s partnerima iz industrije. Ovo je samo kratki pregled onoga što ćeš naučiti:

Struktura nastavnog programa

Ovaj studijski program prati globalne trendove u struci. Danas su to umjetna inteligencija, blockchain tehnologija ili „private marketplace“, no tko zna što te čeka za četiri godine, stoga se ovaj studij vrlo brzo mijenja! Naučit ćeš kako je tehnologija promijenila (ili nije) marketing, koristiti različite alate, implementirati kod za praćenje korisnika na internet sjedištu, izraditi interaktivno sučelje. Uz to, spoznat ćeš sve trikove kako postati najbolji na digitalnim komunikacijskim kanalima.
Osnova digitalnog marketinga jest mjerljivost. Naučit ćeš kako mjeriti uspješnost, kako analizirati podatke i pronalaziti uvide koji će ti biti temelj za daljnje poslovne strategije.
Ući ćeš u dubine procesa odlučivanje i načina razmišljanja potrošača što će ti omogućiti da osmisliš proizvode, usluge i marketinšku komunikaciju koja će biti personalizirana upravo prema njihovim potrebama i željama.
Probudit ćeš svoju kreativnost i naučiti primjenjivati različite tehnike i koncepte u svim aspektima marketinga.
Koje su tajne uspješnih brendova koje voliš? Skrivene su u kolegijima koji će te kroz četiri godine pripremiti da razumiješ kako je stvaranje brenda puno više od logotipa koji nam se sviđa!
Naučit ćeš tehnike i metode istraživanja tržišta, kako u podacima pronaći skrivene zakonitosti koje možeš iskoristiti kako bi stvorio brend i proizvod koji će potrošači obožavati.
U pozadini jedne internetske trgovine je cijeli svijet i hrpa alata: CMS, CRM, ERP, marketing automatizacija i još puno kratica koje sada ne razumiješ, ali ćeš naučiti koristiti i primjenjivati kako bi razvila/o svoju internetsku trgovinu i vodila/o je do poslovnog uspjeha.
Stvaranje inovacija zahtjeva sve ovo što si ranije pročitala/o! A kroz kolegije ćeš naučiti i kako koristiti sve naučeno i inovirati poslovanje, proizvode i usluge te razviti proizvode koje bi i sama/sam htjela/htio koristiti.

Dodatna mogućnost za studij koji se u potpunosti izvodi na engleskom jeziku

Sveučilište Algebra u suradnji s Goldsmiths, University of London za ovaj studijski smjer studentima omogućuju stjecanje dodatne, britanske diplome.

Neki od poslova za koje te pripremamo:

Voditelj online medijskih kampanja

Potrebne su ti odlične vještine planiranja i izvrsno poznavanje digitalnog oglašavanja kojima ćeš osmisliti plan za postizanje ciljeva svojih klijenata!

Voditelj online poslovanja

Medijske agencije željne su digitalnih stručnjaka, a naši studenti izvrsno se uklapaju u njihovu viziju.

Stručnjak za digitalne medije / marketinški stručnjak

Savršeno ćeš se uklopiti u bilo kojoj marketinškoj i oglašivačkoj agenciji.

Stručnjak za društvene medije

Sve je više malih i srednjih poduzetnika koji shvaćaju važnost upravljanja društvenim medijima za njihovo poslovanje.

Voditelj web-projekata

Svaki projekt treba odgovornu i savjesnu osobu koja poznaje sve faze razvoja kao svoj džep. Dakle, treba tebe

Stručnjak za digitalne komunikacije

Stručnjaci sa znanjem koje ćeš steći na ovom studiju vrlo su traženi u vodećim međunarodnim tvrtkama.

Primjer kolegija

Ponašanje potrošača

Što ih pokreće? Kako razmišljaju? Što žele? Da nema potrošača, ne bi bilo ni marketinga (ili je možda obrnuto?). Ovaj zanimljivi kolegij objašnjava kako potaknuti zanimanje budućeg kupca, unaprijed odgovoriti na sva njegova pitanja i prigovore i navesti ga da se odluči na kupnju. Govorit ćemo o svim komponentama koje utječu na odluku o kupnji – psihološkoj, društvenoj, situacijskoj i tehnološkoj i temeljito upoznavati pokretačke navike onih kojima se obraćamo.

Dvojna diploma

Način izvođenja studija

klasično, online

Jezik izvođenja studija

hrvatski jezik, engleski jezik

Trajanje studija

6/8 semestara (3/4 godine)

Trajanje semestra

15 radnih tjedana
+ 4 ispitna tjedna

Ukupan broj ECTS bodova

180/240

Stručni naziv

bacc. oec.

Prvostupnik digitalnog marketinga / Prvostupnica digitalnog marketinga (bacc. oec.)

Važni linkovi

Certifikati koje možete položiti tijekom studija

ECDL Start
(4 ispita)

Google Ads
Qualified Individual