Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj
Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 27 godina
Međunarodna razmjena s više od 100 institucija
96% Algebrinih studenata po završetku studija zaposli se unutar 3 mjeseca
Postani dio nove generacije kreativnih i inovativnih dizajnera koji svoje ideje i znanja pretvaraju u uzbudljive projekte u području tržišnih komunikacija! Koristi najnovije digitalne tehnologije, bavi se svim vidovima vizualnog dizajna, brend dizajna, dizajna za tisak, i još mnogo toga.
Upoznaj se s dizajnom kao dijelom marketinških kampanja i uključi se u brojne projekte za društvene i komercijalne potrebe! Po završetku studija bolje ćeš razumjeti kulturnu i umjetničku dinamiku i širi kontekst u kojem se dizajn stvara. Aktivnim sudjelovanjem u različitim projektima, ovladat ćeš stalnim tehnološkim i digitalnim pomacima u dizajnu. Stvarajući novu vrijednost za krajnje korisnike moći ćeš utjecati i na korisnike u području komunikacija i marketinga.
Postat ćeš majstor dizajna usmjerenog korisnicima, spreman na izazove karijere u dizajnerskim i produkcijskim studijima, kreativnim agencijama i marketinškim odjelima kompanija bilo gdje u svijetu.
Što ćeš naučiti na Dizajnu?
Na trogodišnjem stručnom prijediplomskom studiju oblikovanja tržišnih komunikacija prenijet ćemo ti znanja i vještine koje te pripremaju za karijeru u dizajnerskim studijima, kreativnim agencijama, produkcijskim studijima i marketinškim kompanijama bilo u Hrvatskoj ili u inozemstvu. Da ti pokažemo o čemu se radi, naveli smo neke od njih:
Ovaj studij osmišljen je uzimajući u obzir najnovije trendove u području umjetnosti i dizajna. Temelji se na razvoju kreativnosti i kreativnog razmišljanja, no jednaku pažnju posvećuje timskom radu i razvoju „dizajnerskog načina razmišljanja“.
Struktura nastavnog programa
Kako napraviti dobar vizualni identitet i brending? Kako napraviti logotip i knjigu standarda? Kako osigurati kreativnu i funkcionalnu vizualnu komunikaciju proizvoda tako da on bude viđen i prepoznat? To su samo neki od elemenata kolegija vizualnog oblikovanja.
Znanje o evoluciji pisama i tipografije, anatomije slovnih znakova i njihovih međusobnih odnosa, te stilova pismovnih obitelji kao i upoznavanje s tipografskom terminologijom potaknut će svjestan i razborit odabir stilova i pisama u kreativnim projektima.
Naučit ćeš kako stvoriti dobru fotografiju, koje su značajke fotoaparata, kako napraviti fotografiju u promotivne svrhe ili kako dobro podesiti osvjetljenje koristeći složenu fotografsku opremu.
Naučit ćeš analizirati interakciju čovjeka i tehnologije, kako oblikovati sučelje web stranice ili aplikacije, pri tome nudeći najbolje korisničko iskustvo i atraktivan dizajn.
Savladat ćeš pristupe i najbolje prakse u dizajnu najvažnijeg dijela svake aplikacije ili web stranice – korisničkog sučelja.
Nauči kako to iskoristiti samostalno izrađujući promotivni spot ili video materijal.
Usvojit ćeš znanja o animaciji objekata i likova u dvodimenzionalnom prostoru i ovladati ključnim modernim alatima digitalne animacije. To će ti omogućiti izradu atraktivnih rješenja u offline ili online kreativnim projektima i pri izradi video materijala.
Neki od poslova za koje te pripremamo:
Dizajner, umjetnički direktor
Vrhunski umjetnički direktori i dizajneri su genijalci za multitasking i uspijevaju pronaći savršen balans između marketinga, vizualnih komunikacija, umjetnosti i primijenjene umjetnosti, konstantno vodeći računa o najnovijim digitalnim trendovima. Ovo je vrlo traženo zanimanje u kojem su pravi stručnjaci na cijeni.
Dizajner korisničkog sučelja i korisničkog iskustva
Svaki projekt web dizajna treba dizajnera korisničkog sučelja i korisničkog iskustva koji će kreativne ideje, sučelje prilagođeno korisniku i kvalitetan sadržaj oblikovati u vrhunski proizvod. Ne treba ni napominjati da je ovo zanimanje iznimno traženo i smatra se karijerom budućnosti.
Stručnjak za digitalnu fotografiju i video
U digitalnom svijetu nalazi se milijun slika i jednako toliko sati video materijala, a ti ćeš naučiti kako taj sadržaj učiniti atraktivnim, klikabilnim, organskim i zabavnim za korištenje i konzumaciju.
Voditelj kreativnog projekta
S kreativcima, posebice u digitaliziranom svijetu, nije lako. Oni možda imaju odlične ideje, ali često ne raspolažu poslovnim vještinama. Ti ćeš naučiti kako na najbolji mogući način objediniti te dvije osobine – kako izvući ono najbolje od kreativaca, ali i kako prodati proizvod na tržištu.


Primjer kolegija
Crtanje 3 – Likovne strukture
U okviru ovog modula, studenti stječu teorijska znanja iz područja vizualne kulture kroz razumijevanje složenih tehnika crtanja, razvoj percepcije, analitičkog mišljenja i praktičnih vještina. Naglasak je na razvoju crtačkih vještina potrebnih za dizajnersku praksu. Tijekom modula studenti će morati izraditi između 40-60 studioznih crteža.

Izjava studenta:
„Svoje studiranje na sveučilištu opisala bih kao doživotno iskustvo koje ni u jednom trenutku nisam požalila. Smjer Dizajna ovdje nije samo učenje tehničkih vještina; potiče nas na kreativno i konceptualno razmišljanje, što je ključno pri ulasku na tržište rada. Ovaj studij prati tržišne promjene i prilagođava se kako bi nas što bolje pripremio za buduće izazove.
Posebno bih istaknula ICDC natjecanja koja su nas naučila komunicirati s klijentima i pretvarati ideje u stvarnost, kao i timski rad i podjelu odgovornosti za maksimalnu učinkovitost. Ključno iskustvo bio je i “stres test” – tjedan intenzivnog osmišljavanja i prezentiranja rješenja, koji nas je osposobio za brzo reagiranje pod pritiskom.
Profesori su uvijek bili podrška, a odnosi s kolegama izvrsni. Dani s ICDC natjecanja u Groningenu i Lisabonu ostali su mi u sjećanju zbog novih poznanstava i korisnih znanja.
Budućim studentima savjetujem da se trude na svakom projektu i zadatku. Ocjene možda neće biti presudne, ali vaš trud istaknut će vas pred profesorima i otvoriti nova vrata. Izgradite mrežu prijatelja i mentora jer nitko ne uspijeva sam. Studiranje može biti izazovno, ali suočavanjem s preprekama najviše učimo. Uz trud i dobru organizaciju, vaša priča bit će ona na koju ćete biti ponosni.“
Ela Hradec, studentica Oblikovanja tržišnih komunikacija, smjer Dizajn
Način izvođenja studija
klasično
Jezik izvođenja studija
hrvatski jezik, engleski jezik
Trajanje studija
8 semestara (4 godine)
Trajanje semestra
15 radnih tjedana
+ 4 ispitna tjedna
Ukupan broj ECTS bodova
240
Stručni naziv
bacc. art.
Prvostupnik dizajna tržišnih komunikacija / Prvostupnica dizajna tržišnih komunikacija (bacc. art.).
Važni linkovi
- Pogodnosti za prijelaznike s drugih visokih učilišta
- Mogućnost financiranja
- Odluka o dostupnim izbornim kolegijima na prijediplomskim studijima
Stručni prijediplomski studij dizajna na portalu Postani student možete pronaći pod zajedničkim nazivom: „Oblikovanje tržišnih komunikacija“ na linku: bit.ly/3gYkrwe
Certifikati koje možete položiti tijekom studija
ECDL Start
(4 ispita)
Adobe Certified Professional – Graphic Design & Illustration using Adobe Illustrator
Adobe Certified Professional – Visual Design using Photoshop