Semestar: 2
ECTS: 3
Predavanja: 15
Vježbe: 15
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 23-07-512
Semestar: 2
ECTS: 3
Predavanja: 15
Vježbe: 15
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 23-07-512

Naziv predmeta:


Poduzetništvo u kreativnim industrijama


Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da nauče argumentirati svrhu poslovnog plana i njegove glavne elemente iz perspektive poduzetničkog pothvata, procijene različite pravne oblike prikladne za pothvat i učinkovite modele financiranja, te procijene relevantne makro i mikro čimbenike koji su važni za uspjeh pothvata.

Ovaj modul studentima pruža uvid u svijet poduzetništva iz perspektive MSP-a, nadopunjujući ostale module ovog studijskog programa. Nastoji osnažiti studente pružanjem znanja, vještina i stavova za postizanje poduzetničkog uspjeha u kontekstu kreativnih industrija. Modul se fokusira na teorijski okvir i praktične primjene individualne kreativnosti i inovacija potrebnih za pretvaranje ideja u pothvate koji podržavaju stvaranje vrijednosti.

Modul također pruža studentima osnovne vještine i tehnike potrebne za izradu poslovnog plana, poput upravljanja inovacijama i temeljite analize mikro i makro okoline. Kroz niz predavanja i seminara studenti će razviti osjećaj važnosti različitih unutarnjih i vanjskih čimbenika za uspjeh novog pothvata. Stoga će razviti osnovne vještine potrebne za vođenje vlastitih poslovnih pothvata.



Literatura:


Obvezna literatura:
1. Jurkovic, R. and Trojak, N. (2021) Entrepreneurship, 3rd ed., Zagreb: Algebra.
Preporučena literatura:
1. Scarborough, N.M. and Cornwall, J.R. (2016) Essentials of Entrepreneurship and Small Business Management, Global ed., Harlow: Pearson Education.
2. Kraus, S., Palmer, C. et al. (2019) ‘Digital entrepreneurship’, International Journal of Entrepreneurial Behaviour and Research, Vol. 25, No. 2, pp. 353-375.

Dodatna literatura:
1. Gutterman, A.S. (2018) Sustainable Entrepreneurship, [n.k.], New York: Business Expert Press.