Semestar: 2
ECTS: 3
Predavanja: 15
Vježbe: 15
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 23-07-514
Semestar: 2
ECTS: 3
Predavanja: 15
Vježbe: 15
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 23-07-514
Naziv predmeta:
Psihologija potrošačkog ponašanja
Opis:
Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• steknu znanja iz opće i primijenjene psihologije koja su važna za razumijevanje tržišnih komunikacija
• razviju vještine analiziranja i predviđanja ponašanja potrošača.
Ovaj modul podučava studente o tržišnim komunikacijama i psihološkim načelima ponašanja potrošača. Raspravom o etici i raznolikosti priprema studente za specifične teme i trendove ponašanja potrošača i potiče ih da znanja iz psihologije stečena na ovom modulu primjenjuju na sve ostale module ovog studijskog programa.
Za studente je važno polagati ovaj modul kako bi razvili vještine analiziranja i predviđanja ponašanja potrošača. Po završetku modula studenti će biti u mogućnosti primijeniti svoja znanja iz psihologije u komunikaciji s klijentima i krajnjim korisnicima dizajnerskih usluga, što će pridonijeti ukupnom skupu vještina za njihovo buduće zaposlenje.
Literatura:
Obvezna literatura:
1. Weinschenk, S. (2011) 100 Things Every Designer Needs to Know about People. Berkeley: New Riders
Preporučena literatura:
1. Schiffman, L. G., and Kanuk, L. L. (2009) Consumer behavior. Harlow, England: Prentice Hall.
2. Solomon, M. R. (2013) Consumer Behaviour: Buying, Having, and Being, 10th global edition. New Jersey: Prentice-Hall.
Dodatna literatura:
1. Kahneman, D. (2013) Thinking, Fast and Slow. Stuttgart: Macmillan.
2. Graf, P. (eds.) and Dozois, D. J. (eds.) (2021) Handbook on the State of the Art in Applied Psychology. New Jersey: John Wiley and Sons.
3. Norman, D. (2013) The design of everyday things: Revised and expanded edition. New York: Basic books.
4. Leech, J. (2013) Psychology for designers. Bristol: Mrjoe press.