Semestar: 3
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-07-521
Semestar: 3
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-07-521

Naziv predmeta:


Vizualno oblikovanje 3 - Logotip i grafički standardi


Opis:


Cilj ovog modula je omogućiti studentima da:
• nauče koristiti temeljne principe dizajna vizualnih komunikacija i razviju ideje koje će istražiti i producirati u valjane kreativne ideje za upotrebu na tržištu
• stvore i dizajniraju logotip, knjigu grafičkih standarda i osnovne primjene

Kroz osnovne principe dizajniranja, ovaj modul uči studente stvarati valjane logotipe koji su u vezi s porukom i sadržajem koji prenose/sadržaj - forma - praksa dizajniranja logotipa, odabirom ispravne tipografije, sastava i međusobnih odnosa temeljnih informacijskih principa. Modul je okosnica programa jer kombinira prethodne module vizualnog dizajna, tipografije i povijesti vizualnog dizajna čineći tri osnovne funkcije dizajna tržišne komunikacije: praktičnost, simbolizam i estetiku. Baziran je na projektima i studentima pruža uvid u to kako stvoriti različite dizajnerske projekte, te ih implementirati u osobni portfolio za industriju dizajna vizualnih komunikacija.

Studenti polažu ovaj modul kako bi stekli samopouzdanje u kreativnim procesima i u dizajnerskom razmišljanju, te sposobnost predstavljanja i obrane svoje ideje na tržištu/klijentu. Studenti će steći sposobnosti za istraživanje kreativnog briefa, postavljanje pitanja u istraživanju dizajna, vizualnog definiranja natjecanja, analizu mišljenja, motivacije i asocijacija u vezi s temom dizajna. Također će biti izloženi postavljanju moodboarda kako bi bili potaknuti na stvaranje vizualnog igrališta za budući logotip.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. White A.W. (2017) The Elements of Logo Design: Design Thinking, Branding, Making Marks, New York, Simon and Schuster

Preporučena literatura:
1. Airey D. (2014) Logo Design Love: A Guide to Creating Iconic Brand Identities, 2nd Edition, San Francisco, Peachpit Press

Dodatna literatura:
1. Wheeler A. (2017) Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 5th Edition, New Jersey, John Wiley and Sons