Semestar: 5
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-07-537
Semestar: 5
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-07-537

Naziv predmeta:


3D oblikovanje 1


Opis:


Ovaj modul upoznaje studente s osnovama 3D modeliranja.

Studenti će naučiti o:
• uvodu u materiju 3D modeliranja
• definiranju ciljeva projekta
• stvaranju i pripremi referenci
• podjeli referenci i zbirci detaljnih primjera
• postavljanju projekta
• osnovnim principima modeliranja
• obradi primjera različitim pristupima
• istraživanju učinkovitosti pristupa
• istraživanju upotrebljivosti pristupa
• definiranju topologije i utjecaja na modele i daljnje razrade
• alatima za planiranje izmjena modela
• stvaranju fleksibilnih struktura modela
• pripremi za doradu modela izvan trodimenzionalnog prostora
• vizualnom prikazu modela

Studenti će učiti putem integracije teorije, znanja i iskustva, te individualnog praktičnog učenja i rješavanja problema. Provjera modula temelji se na analizi i kritičkom osvrtu unutar osobnih projekata kroz individualne studentske projekte i domaće zadaće s individualnim pristupom. Individualni studentski projekt temelji se na praktičnom pristupu 3D modeliranju, prototipiranju i dovršetku odabranog rješenja.

Ovaj modul nije dio jezgre studije, ali pruža bitan uvid u izradu trodimenzionalnog vizualnog modela koji se često koristi za prikazivanje dizajnerskih ideja, proizvoda i rješenja. Vještine naučene u ovom modulu značajno će pridonijeti sljedećim 3D modulima.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. Todd, D. (2008) Poly-Modeling With 3dsMax: Thinking Outside of the Box. 1st edition. Waltham, MA: Focal Press
2. Gaham, A. (2011)3ds Max Modeling for Games: Insider's Guide to Game Character, Vehicle, and Environment Modeling: Volume I. 2nd edition. Milton, UK: Routledge

Preporučena literatura:
1. Cusson, R. (2009) Learning Autodesk 3ds Max Design 2010: Essentials: The Official Autodesk 3ds Max Training Guide by Autodesk. [s.l.]: Autodesk Press