Semestar: 6
ECTS: 3
Predavanja: 15
Vježbe: 15
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 24-07-567
Semestar: 6
ECTS: 3
Predavanja: 15
Vježbe: 15
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 24-07-567
Naziv predmeta:
3D pokretna grafika
Opis:
Cilj ovog modula je:
• Upoznati studente s općim animacijama bilo kojeg parametra u 3D modeliranju, s naglaskom na proceduralnu animaciju objekata, materijala i svjetala.
• Upoznati studente s osnovama dinamike krutih tijela, mekanih tijela, užadi i tkanine.
• Stvarati raznolike i vizualno privlačne animacije visoke kvalitete koristeći dinamiku i proceduralnu animaciju.
Ovaj modul upoznaje studente s općim tehnikama animacije ključnih okvira, uređivanjem animacijskih krivulja i manipulacijom animacijskih staza. Pruža snažnu osnovu za proceduralnu animaciju objekata, materijala i drugih animiranih parametara u programu za 3D modeliranje. Ovaj modul usredotočen je na korištenje alata industrijskog standarda za stvaranje animacija dizajna pokreta koje se mogu koristiti samostalno ili kao dio većeg projekta.
Studenti trebaju proći ovaj tečaj kako bi naučili metodologiju, procese i razloge stvaranja animacija dizajna pokreta te kako bi stekli razumijevanje kako animacijski sustavi dizajnirani za tu svrhu funkcioniraju. Studenti će naučiti kako analizirati i razložiti ideje u radni skup radnji koje će omogućiti rekreaciju tih ideja u programu za 3D modeliranje. Znanje i vještine predstavljene u ovom modulu dio su osnovnog skupa vještina koje profesionalci trebaju u današnjoj industriji računalne grafike.
Literatura:
Essential reading:
1. Brubaker S. (2023) Realizing 3D Animation in Blender: The fundamentals of 3D animation in Blender, from keyframing to advanced motion, UK, Packt Publishing
Recommended reading:
2. Lord P., Sibley B., Park N. (2015) Cracking Animation: The Aardman Book of 3-D Animation, UK, Thames and Hudson