Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj

Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 26 godina

Međunarodna razmjena s više od 100 institucija

96% Algebrinih studenata po završetku studija zaposli se unutar 3 mjeseca

Komunikacijska struka nudi niz atraktivnih zanimanja zbog dinamične prirode rada, kreativnih mogućnosti, širokog spektra karijernih opcija te ključne uloge u oblikovanju percepcije i odnosa u suvremenom društvu:

  • Nalazi se na sjecištu strategije, kreativnosti i tehnologije, što je čini iznimno dinamičnom i relevantnom strukom u svakodnevnom životu i poslu.
  • Izrazito je kreativna, a osobito je izazovna za mlade ljude koji vole timski rad i dinamično radno okruženje.
  • Podrazumijeva aktivnosti sustavnog planiranja, provedbe, praćenja i revizije svih kanala komunikacije unutar neke organizacije, između više organizacija, između organizacije i njezinih javnosti te komunikaciju i promociju na osobnoj razini.
  • Podrazumijeva poznavanje osnovnih i naprednih principa komunikologije, odnosa s javnošću, marketinga, menadžmenta, ekonomije, poslovne komunikacije i korporativnog komuniciranja, poduzetništva, rada medijske industrije, novinarskog posla, uključujući osnove novinarstva i novinarske etike.

Stručni prijediplomski studij Komunikacijski menadžment studentima omogućuje niz prednosti:

  • Pruža mogućnost cjelovitog obrazovanja za rad u komunikacijskoj ili medijskoj industriji.
  • Nudi najveći fundus praktične nastave u vidu terenske nastave, studijskih posjeta i stručne prakse.
  • Nudi širok spektar znanja i vještina koje ti omogućuju zapošljavanje u različitim sektorima komunikacijske i medijske industrije.
  • Osigurava najveći broj studentskih radilišta za obavljanje stručne prakse koju ne moraš tražiti sam, već ti praksu osigurava studij.
  • Spaja različite cjeline iz područja komunikacijskih znanosti te nudi širok spektar znanja i mogućnosti za kvalitetno zaposlenje, ali i za donošenje odluke o konačnom opredjeljenju kojim područjem komunikacijskog menadžmenta se želiš baviti u budućnosti ili ga dodatno produbiti upisom na diplomski studij.

Što ćeš naučiti na studiju Komunikacijskog menadžmenta?

Trogodišnji stručni prijediplomski studij Komunikacijski menadžment jedinstveni je studij ove vrste koji ti pruža mogućnost cjelovitog obrazovanja za rad u komunikacijskoj ili medijskoj industriji. Studij spaja različite cjeline iz polja komunikacijskih znanosti te nudi širok spektar znanja i mogućnosti za kvalitetno zaposlenje, ali i za donošenje odluke o konačnom opredjeljenju kojim područjem komunikacijskog menadžmenta se želiš baviti u budućnosti ili ga dodatno produbiti upisom na diplomski studij.

Ovo je samo kratki pregled onoga što ćeš naučiti:

Struktura nastavnog programa

Strateška komunikacijska disciplina koja gradi međusobno korisne odnose između organizacija i njihovih javnosti.
Znanstvena disciplina koja proučava procese, metode i učinke ljudske komunikacije u različitim društvenim, kulturnim i tehnološkim kontekstima. U sklopu komunikoloških kolegija proučavaju se komunikologija, masovni mediji, novinarstvo i odnosi s javnošću.
Mediji su kanali komunikacije koji prenose informacije i ideje širokoj publici putem različitih platformi poput tiska, televizije, radija i interneta, dok je novinarstvo profesija koja se bavi prikupljanjem, analizom i objavljivanjem vjerodostojnih informacija kako bi informirala javnost i služila kao društveni korektiv.
Strateški proces planiranja i izvođenja poruka koje povezuju brend s ciljnom publikom putem različitih kanala, s ciljem informiranja, uvjeravanja i poticanja željenih akcija.
Proces oblikovanja i održavanja okruženja u kojem pojedinci, radeći zajedno u grupama, ostvaruju odabrane ciljeve. Podrazumijeva efikasno korištenje dostupnih resursa, uključujući ljudske, materijalne i financijske, kako bi se postigla maksimalna učinkovitost i efektivnost.
Poseban značaj ima interkulturalna komunikacija i interkulturalni menadžment koji se bave ključnim pitanjima modernog upravljanja, odnosno kako upravljati interakcijama s kupcima, osobljem i organizacijskim sustavima različitih kultura na globalnom tržištu.
Studenti tijekom pet semestara uče poslovni engleski, a kao drugi jezik mogu birati između njemačkoga, talijanskoga, francuskoga ili španjolskoga jezika.

Neki od poslova za koje te pripremamo:

Stručnjak za odnose s javnošću

Ako voliš dinamično okruženje, kreativan rad i želiš priliku oblikovati imidž organizacija, karijera u odnosima s javnošću pruža ti mogućnost da vodiš inspirativne kampanje, gradiš čvrste odnose s medijima i javnošću te postaneš ključni arhitekt uspješne komunikacije.

Marketing menadžer

Zamisli da osmišljavaš strategije koje mijenjaju tržišta – kao marketing menadžer kreirat ćeš kampanje za proizvode, brendove i tvrtke koje osvajaju srca potrošača i donose konkretne rezultate!

Menadžer društvenih medija

Ako te inspirira kreativnost i voliš istraživati digitalni svijet, ovo je tvoja prilika da postaneš mozak iza viralnih kampanja i ključni igrač u digitalnom identitetu brendova.

Korporativni komunikacijski menadžer

Postani središnja komunikacijska figura u korporacijama – vodi komunikaciju, rješavaj krizne situacije i izgradi povjerenje unutar organizacije i prema vanjskom svijetu.

Event menadžer

Ako voliš organizaciju, kreativnost i dinamiku, ovaj posao ti omogućava da transformiraš ideje u nezaboravne događaje koji ostavljaju trajan utisak.

Stručnjak za integrirane marketinške komunikacije

Ovo je idealan izbor za one koji vole kombinirati različite aspekte komunikacije – budeš li stručnjak na ovom području, tvoja rješenja postat će ključ uspjeha za velike kampanje.

Novinar

Ako imaš osjećaj za priču i strast za istraživanjem, novinarstvo ti daje platformu da informiraš, inspiriraš i oblikuješ javno mnijenje!

Glasnogovornik

Ako te privlači biti glas organizacije, ovo je prilika da postaneš ključni komunikacijski kanal, predstavljaš tvrtku u javnosti i vodiš dijalog s medijima na najvišoj razini!

Izjava studentice:

„Studiranje na Algebra Bernaysu je pravo osvježenje! Ovdje vlada zabavna i opuštena, ali radna atmosfera, što svaki dan čini posebnim. Profesori su susretljivi i uvijek spremni pomoći. Od njih se može naučiti mnogo, ne samo o teoriji, već i o praktičnim aspektima struke. Program studija je inovativan i nudi razne mogućnosti za razvoj, a popratni sadržaji dodatno obogaćuju naše studentsko iskustvo. Ovdje se učenje ne doživljava kao obaveza, već kao sjajna prilika za rast i razvoj. Ako želiš studirati na mjestu gdje ćeš uživati i rasti, Algebra Bernays je idealan izbor, zato ne propusti priliku da postaneš dio ove fantastične zajednice! Ja ovdje pišem svoju priču i oblikujem budućnost, a to možeš i ti!“

Lorena Antunović, studentica Komunikacijskog menadžmenta

Izvodi

Veleučilište Algebra Bernays

Način izvođenja studija

klasično

Jezik izvođenja studija

hrvatski jezik

Trajanje studija

6 semestara (3 godine)

Trajanje semestra

15 radnih tjedana
+ 4 ispitna tjedna

Ukupan broj ECTS bodova

180

Akademski naziv

bacc. rel. publ.

Prvostupnik odnosa s javnošću (bacc. rel. publ.)

Akademski naziv na engleskome jeziku

Bachelor of Public Relations