Semestar: 4
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-421-0287
Semestar: 4
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-421-0287
Naziv predmeta:
Projektni procesi u kreativnoj industriji
Nastavnici:
Opis:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima da nauče:
analiziraju različite metodologije, koncepte i strukture upravljanja projektima
znaju inicirati, planirati i upravljati projektima koristeći odgovarajući softver za upravljanje projektima.
Studenti uče prepoznati različite projektne uloge i odgovornosti, te vrijednost metodologije i organizacije rada kao projekta s posebnim naglaskom na digitalni marketing. Ovaj kolegij se studentima daje potrebne alate za planiranje i izvođenje budućih projekata. Također će se upoznati s procesom razvijanja ideja, njihove konceptualizacije i implementacije, naučit će kako efikasno komunicirati i prezentirati svoje ideje, te kako se nositi s izazovima u radu s klijentima. Poseban naglasak stavit ćemo na razvoj proizvoda kroz definirani proces, od ideje do finalnog proizvoda.
U sklopu kolegija, svaki student će individualno raditi na razvoju brendinga za različite projekte u različitim industrijama. Ovaj proces će uključivati tri ključna koraka u kojima će studenti imati priliku prezentirati svoje rezultate. Prvi korak obuhvaća razvoj smjernica vizualnog identiteta, uključujući Personality Slider i koncepte Ally/Enemy, te određivanje dva moguća smjera razvoja. Drugi korak uključuje izradu Moodboarda s dva prijedloga za odabrani smjer razvoja te razvoj 2-3 persone. Završni korak je prezentacija finalnog proizvoda, koji predstavlja kulminaciju cijelog procesa razvoja.
Cilj ovog kolegija je da studenti kroz praktičan rad steknu iskustvo i znanje potrebno za uspješno kreiranje i razvoj brendova i proizvoda, pripremajući ih za stvarne izazove u svijetu digitalne produkcije i dizajna.
Studenti će naučiti:
sagledavanje vrijednosti metodologije i organizacije posla kao projekta
identifikacija različitih projektnih uloga i odgovornosti
definiranje različitih aspekata projekta
izrada i održavanje pripadajućeg projektnog plana
proaktivna identifikacija i upravljanje obuhvatom, predmetima, rizicima i komunikacijom
identifikacija odgovarajuće razine zahtijevane kvalitete te upravljanja kvalitetom do te razine
identifikacija i prikupljanje metrike kojom se vrednuje kvaliteta i sveukupna uspješnost projekta