Semestar: 4
ECTS: 6
Predavanja: 15
Vježbe: 45
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 23-421-0291
Semestar: 4
ECTS: 6
Predavanja: 15
Vježbe: 45
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 23-421-0291
Naziv predmeta:
Prezentacijsko oblikovanje i prijenos informacija
Nastavnici:
Opis:
Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima da nauče:
razvijanje vještina za stvaranje jasnih i čitljivih dokumenata s uravnoteženim vizualnim elementima
razumijevanje važnosti konzistentnosti u vizualnom identitetu za jačanje brenda ili korporativnog identiteta
kreiranje učinkovitih i vizualno privlačnih prezentacija
koristiti vizualnu koherenciju, pravilnu upotrebu boja, tipografije, slike i grafike prema namjeni i vizualnom identitetu
prihvaćanje i primjenjivanje konstruktivne povratne informacije za unapređenje prezentacijskih projekata
Kolegij se podučava kroz integraciju istraživanja, praktičnog znanja i individualnog praktičnog učenja i rješavanja problema. Provjera kolegija temelji se na praktičnoj analizi i kritičkom osvrtu u obliku rješenja temeljenog na vještinama unutar danih primjera, na pojedinačnim studentskim projektima i domaćim zadaćama s individualnim pristupom. Pojedinačni studentski projekt temelji se na individualnom praktičnom pristupu vizualnom pripovijedanju priča isključivo kroz tijek prezentacije, načinu prijenosa poruke, fundusu elemenata, mogućnostima korištenja i željenih efekata u vizualnoj komunikaciji.
Ovaj je kolegij dio grupe kolegija vezanih uz medije u sklopu studija, aktivno provodeći studente kroz stvaranje jasnih struktura informacija, direktnog prijenosa poruke i stvaranja cjelovitih prezentacija s kompleksnim sustavom potpore za daljnji razvoj. Vještine naučene u ovom kolegiju značajno će doprinijeti ostalim budućim kolegijima vezanima uz područje medija.
Studenti će naučiti:
Prijelom prezentacija i strukture informacija
Kreiranje korisničkog iskustva unutar prezentacija
Kompatibilnost digitalnog sadržaja prema primjeni i platformi
Projektna organizacija
Vizualna komunikacija
Prezentacijske norme
Integraciju vizualnog identiteta
Razrada i oblikovanje elemenata prezentacije
Kreiranje i definiranje ključnih elemenata za ojačanje poruke
Integriranje interaktivnih elemenata, grafika, slika, animacija te grafikona i tablica
Literatura:
Obavezna literatura:
1. Kordes Anton, K. and DeJarld, T. (2021) Adobe InDesign Classroom in a Book, , [s.l.]: Adobe Press
2. Duarte, Nancy (2010) Resonate: Present Visual Stories that Transform Audiences, 1ed: John Wiley and Sons
3. Duarte, Nancy (2019) DataStory: Explain Data and Inspire Action Through Story, 1ed: Ideapress Publishing
Dopunska literatura:
1. Tondreau, B. (2011) Layout Essentials: 100 Design Principles for Using Grids (Design Essentials), Beverly, MA: Rockport Publishers
2. Wheeler, A. (2012) Designing Brand Identity: An Essential Guide for the Whole Branding Team, 4th edn, Hoboken, NJ: John Wiley and Sons Dodatna literatura: