Semestar: 5
ECTS: 6
Predavanja: 15
Vježbe: 45
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 23-421-0295
Semestar: 5
ECTS: 6
Predavanja: 15
Vježbe: 45
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 23-421-0295

Naziv predmeta:


Sustavi za upravljanje sadržajem

Nastavnici:



Opis:


Ovaj kolegij upoznaje studente sa osnovama sustava upravljanja sadržajem, njihovim planiranjem, implementacijom, razvojem i funkcijama.
Kolegij se predaje kroz integraciju teorije, znanja i iskustva te individualnog praktičnog učenja i rješavanja problema. Provjera kolegija temelji se na pojedinačnim projektnim zadacima, teorijskom ispitu i praktičnoj domaćoj zadaći. Pojedinačni studentski projektni zadaci temelje se na specifičnoj praktičnoj primjeni znanja i vještina.
Ovaj je kolegij dio front-end kolegija u sklopu studija, aktivno provodeći studente kroz sustave za upravljanje sadržajem.
Studenti će naučiti:
definiciju sadržaja i potrebu za upravljanjem istim
utvrditi potrebu za sustavima za upravljanje sadržajem u elektroničkoj trgovini
o sustavima za upravljanje sadržajem
analizirati upotrebljivosti i pristupačnost
o sigurnosti sustava za upravljanje sadržajem
o sustavima za upravljanje sadržajem na Webu
o ključnim pojmovima za određivanje platforme i arhitekture
planirati, implementirati i uspostaviti web sustav za upravljanje sadržajem
o sustavima upravljanja sadržajem u potrošačkom i poduzetničkom svijetu
o sustavima web e-trgovine
planirati, implementirati i uspostaviti web sustava e-trgovine
razumjeti, analizirati i definirati potrebu za povezivanjem CMS-a, e-trgovine i CRM sustava u elektroničkoj trgovini.


Literatura: