Semestar: 7
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-421-0305
Semestar: 7
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-421-0305

Naziv predmeta:


Izrada nacrta digitalnog interaktivnog iskustva

Nastavnici:



Opis:


Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima da nauče:
Razumijevanje i analizu postojećih rješenja
Strateški razvoj i dizajn istih uz naglasak na održavanju motivacije korištenja, imerzivnosti prilikom korištenja i atmosferi koju rješenje pruža korisniku
Tehnološku integraciju, korisničko iskustvo i prezentiranje kompleksnog rješenja
Predvidjeti buduće trendove i inovacije
Kritičko razmišljanje i valorizacije razrade ideje u multimedijsko interaktivno rješenje

Ovaj kolegij upoznaje studente s osnovama vizualnog pripovijedanja kroz multimedijski pristup korištenju raznovrsnog audio-video interaktivnog sadržaja. Ključan je za razumijevanje od komunikacije pa sve do atmosfere u takvim rješenjima.

Kolegij se predaje kroz integraciju teorije, znanja, dok je visoko usredotočen na individualno praktično učenje i rješavanje problema. Provjera kolegija temelji se na analizi i kritičkom pregledu prošlih i sadašnjih primjera koji pružaju korelaciju sa studentskim projektima i na prezentaciji. Pojedinačni studentski projekt temelji se na individualnom praktičnom pristupu stvaranju dokumenata za dizajn igre ili multimedijskog interaktivnog rješenja koji obuhvaća sve što je potrebno za usmjeravanje daljnjeg strateškog, programskog i marketinškog razvoja.

Ovaj je kolegij dio grupe kolegija vezanih uz medije u sklopu studija, koji aktivno vodi studente kroz stvaranje video igre na konceptualnoj razini s dubinskim fokusom i pažnjom na detalje. Vještine naučene u ovom kolegiju značajno će doprinijeti ostalim budućim kolegijima vezanima uz sadržaj medija.
Studenti će naučiti:
fenomen videoigara i igara, interaktivnih i imerzivnih multimedijskih rješenja
istraživati razloge za igranje videoigara
istraživati demografske podatke po platformi i tipu uređaja
istraživati demografske podatke po žanru
potrebama igrača, očekivanjima i navikama igrača
oblikovati ideje za videoigre ili multimedijska interaktivna rješenja
razvijati idejna rješenja, istraživati i konceptualizirati mehaniku
kritički osvrnuti se na videoigru ili multimedijsko interaktivno rješenje
žanr nasuprot očekivanjima i trendovima
priči i pripovijestima, protoku i napretku
interaktivnosti, izborima, nelinearnom nasuprot linearnom, igranju i mehanici
strukturi nivoa, protoku i napretku, dizajnu i progresivnom rastu nivoa
dizajnu sučelja i iskustvu, integraciji AI i krivulji učenja
vizualnim elementima i efektima, audio elementima i efektima
integraciji elemenata i slojeva, postizanju željenih učinaka
kritički pregledati trendove i predviđati budući razvoj, rad i poboljšanja.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Griffey, J. (2019). Introduction to Interactive Digital Media: Concept and Practice. Routledge.
2. Jesse Schell, J. (2014) The Art of Game Design: A Book of Lenses. 2nd edition. Boca Baton, FL: CRP Press

Dopunska literatura:
1. Adams, E. and Dormans, J. (2012) Game Mechanics: Advanced Game Design. 1st edition. Indianopolis: New Riders Publishing
2. Xiong, J., Hsiang, EL., He, Z. et al. Augmented reality and virtual reality displays: emerging technologies and future perspectives. Light Sci Appl 10, 216 (2021). https://doi.org/10.1038/s41377-021-00658-8
3. Doerner, R., Broll, W., Grimm, P., and Jung, B. (Eds.). (2022). Virtual and Augmented Reality (VR/AR): Foundations and Methods of Extended Realities (XR). SpringerCham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-79062-2