Semestar: 8
ECTS: 6
Predavanja: 15
Vježbe: 45
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 23-421-0315
Semestar: 8
ECTS: 6
Predavanja: 15
Vježbe: 45
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 23-421-0315

Naziv predmeta:


Kreiranje interaktivnih virtualnih rješenja

Nastavnici:



Opis:


Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima da nauče:
analizirati postojeće virtualne tehnologije i rješenja za osnovu daljnjeg razvitka vlastitih prototipa
integrirati ideju, interaktivnost i cilj rješenja s tehnologijom i platformom
izgraditi funkcionalni prototip

Cilj kolegija je osposobiti studente za razumijevanje i primjenu različitih tehnologija virtualne stvarnosti (VR), proširene stvarnosti (AR) i mješovite stvarnosti (MR), s naglaskom na kreiranju interaktivnih virtualnih rješenja. Kolegij će studentima pružiti znanja o razlikama između ovih tehnologija, njihovim platformama i načinima interakcije, te kako te razlike utječu na razradu i dizajn projekata.
Studenti će naučiti metodologiju stvaranja i razrade interaktivnosti rješenja prilagođenu odabranoj tehnologiji, uzimajući u obzir psihološke aspekte interakcije. Također, kolegij će obuhvatiti procese kreiranja prototipa interaktivnih virtualnih rješenja, uključujući razvoj, testiranje i argumentaciju prototipa te njegovog budućeg razvoja.
Studenti će naučiti:
razlike između VR/MR/AR koncepta
razlike između platformi i vrsti interakcije
adaptirati ideju prema namjeni interakcije i mogućnosti platforme
metodologiju stvaranja i razrade interaktivnosti rješenja
procese kreiranja prototipa interaktivnog virtualnog rješenja
osnove virtualne, proširene i mješovite stvarnosti kroz aspekt interaktivnosti
principe dizajna za interaktivna virtualna iskustva
tehnike i alate potrebne za razvoj interaktivnih virtualnih rješenja
analizirati trendove i buduće mogućnosti u području interaktivnih virtualnih rješenja

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Stein, C. (2016). Virtual Reality Design: How Head-Mounted Displays Change Design Paradigms of Virtual Reality Worlds. MediaTropes, 6(1), 52-85.
2. Craig, A. B., Sherman, W. R., and Will, J. D. (2009). Developing Virtual Reality Applications: Foundations of Effective Design.

Dopunska literatura:
1. Norman, D. (Year). The Design of Everyday Things. Publisher.
2. Catmull, E. (Year). Creativity Inc. Publisher.
3. Bartle, R. A. (2003). Designing Virtual Worlds. New Riders.