Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj
Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 26 godina
Međunarodna razmjena s više od 100 institucija
96% Algebrinih studenata po završetku studija zaposli se unutar 3 mjeseca
Studijski program sadrži 16 ishoda učenja na razini studijskog programa. Ishodi učenja su podijeljeni u tri osnovne kategorije: ishodi učenja vezani uz razvoj računalnih igara, ishodi učenja vezani uz općenito programiranje te generički ishodi učenja. U nastavku slijedi popis svih ishoda učenja na razini studijskog programa po kategorijama:
Ishodi učenja vezani uz razvoj računalnih igara:
- IU3: Analizirati, osmisliti i implementirati dizajn računalnih igara i razina s ciljem postizanja stanja optimalnog zadovoljstva igrača.
- IU4: Vrednovati i predložiti scenarij i naraciju računalne igre, edukativne igre i/ili igrificiranih alata za učenje.
- IU5: Poznavati osnovne koncepte izrade konceptualnih i primijenjenih 2D resursa za računalnu igru te koristiti moderne računalne aplikacije za njihovu izradu i obradu.
- IU6: Poznavati 3D modeliranje, teksturiranje i animiranje te korištenjem modernih računalnih aplikacija izrađivati i animirati 3D modele, primjenjive u računalnoj igri.
- IU7: Poznavati i upravljati procesom produkcije računalne igre, počevši od njenog planiranja, izrade pa sve do testiranja i puštanja u produkciju.
- IU8: Poznavati marketinške pojmove primjenjive u kontekstu računalnih igara te osmisliti i implementirati prikladne monetizacijske modele.
- IU11: Primjenjivati suvremene pogonske sustave za izradu 2D i 3D računalnih igara upotrebom najboljih praksi.
- IU14: Predlagati inovativna rješenja za računalne igre primjenjujući kritičku analizu i vrednovanje aktualnih spoznaja, tehnologija, modela i rješenja iz područja struke.
- IU15: Dizajnirati i primjenjivati audiovizualne efekte u računalnoj igri.
- IU16: Učinkovito koristiti mrežne usluge i resurse za implementaciju računalnih igara za više igrača temeljenih na raznim arhitekturama.
- IU1: Primjenjivati suvremene programske alate, strukture i algoritme pri rješavanju programskih problema i izradi cjelovitih programskih rješenja.
- IU10: Primjenjivati alate i tehnike kreiranja i oblikovanja baza podataka, te upisa, izmjena i pristupanja podacima u bazama podataka.
- IU12: Koristiti suvremene alate, tehnike i razvojne okvire za izradu programskih rješenja za web okruženje.
- IU2: Samostalno izvesti, opisati i predstaviti značajan završni projekt pri tome se vodeći postavljenim zahtjevima i standardima, primjenom modernih tehnologija, alata i metodologije.
- IU9: Vrednovati poduzetničku ideju te predlagati adekvatne poslovne i organizacijske uvjete za njenu realizaciju.
- IU13: Efikasno sudjelovati u timskim projektima, upravljati odnosom s drugim članovima tima, prepoznajući moguće izvore nerazumijevanja i sukoba te proaktivno i učinkovito djelovati na njihovo suzbijanje.
Način izvođenja studija
klasično
Jezik izvođenja studija
hrvatski jezik, engleski jezik
Trajanje studija
8 semestara (4 godine)
Trajanje semestra
15 radnih tjedana
+ 4 ispitna tjedna
Ukupan broj ECTS bodova
240
Stručni naziv
bacc. ing. comp.
Stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka razvoja računalnih igara
Važni linkovi
- Pogodnosti za prijelaznike s drugih visokih učilišta
- Mogućnost financiranja
- Odluka o dostupnim izbornim kolegijima na prijediplomskim studijima
Certifikati koje možete položiti tijekom studija
ECDL Start
(4 ispita)