Broj 1 sustav osiguranja kvalitete u Hrvatskoj

Kreiramo digitalnu budućnost u Hrvatskoj već 26 godina

Međunarodna razmjena s više od 100 institucija

96% Algebrinih studenata po završetku studija zaposli se unutar 3 mjeseca

Studijski program sadrži 16 ishoda učenja na razini studijskog programa. Ishodi učenja su podijeljeni u tri osnovne kategorije: ishodi učenja vezani uz razvoj računalnih igara, ishodi učenja vezani uz općenito programiranje te generički ishodi učenja. U nastavku slijedi popis svih ishoda učenja na razini studijskog programa po kategorijama: 

Ishodi učenja vezani uz razvoj računalnih igara:

  • IU3: Analizirati, osmisliti i implementirati dizajn računalnih igara i razina s ciljem postizanja stanja optimalnog zadovoljstva igrača. 
  • IU4: Vrednovati i predložiti scenarij i naraciju računalne igre, edukativne igre i/ili igrificiranih alata za učenje. 
  • IU5: Poznavati osnovne koncepte izrade konceptualnih i primijenjenih 2D resursa za računalnu igru te koristiti moderne računalne aplikacije za njihovu izradu i obradu. 
  • IU6: Poznavati 3D modeliranje, teksturiranje i animiranje te korištenjem modernih računalnih aplikacija izrađivati i animirati 3D modele, primjenjive u računalnoj igri. 
  • IU7: Poznavati i upravljati procesom produkcije računalne igre, počevši od njenog planiranja, izrade pa sve do testiranja i puštanja u produkciju. 
  • IU8: Poznavati marketinške pojmove primjenjive u kontekstu računalnih igara te osmisliti i implementirati prikladne monetizacijske modele. 
  • IU11: Primjenjivati suvremene pogonske sustave za izradu 2D i 3D računalnih igara upotrebom najboljih praksi. 
  • IU14: Predlagati inovativna rješenja za računalne igre primjenjujući kritičku analizu i vrednovanje aktualnih spoznaja, tehnologija, modela i rješenja iz područja struke. 
  • IU15: Dizajnirati i primjenjivati audiovizualne efekte u računalnoj igri. 
  • IU16: Učinkovito koristiti mrežne usluge i resurse za implementaciju računalnih igara za više igrača temeljenih na raznim arhitekturama. 
Ishodi učenja vezani uz općenito programiranje: 
  • IU1: Primjenjivati suvremene programske alate, strukture i algoritme pri rješavanju programskih problema i izradi cjelovitih programskih rješenja. 
  • IU10: Primjenjivati alate i tehnike kreiranja i oblikovanja baza podataka, te upisa, izmjena i pristupanja podacima u bazama podataka. 
  • IU12: Koristiti suvremene alate, tehnike i razvojne okvire za izradu programskih rješenja za web okruženje. 
Generički ishodi učenja: 
  • IU2: Samostalno izvesti, opisati i predstaviti značajan završni projekt pri tome se vodeći postavljenim zahtjevima i standardima, primjenom modernih tehnologija, alata i metodologije. 
  • IU9: Vrednovati poduzetničku ideju te predlagati adekvatne poslovne i organizacijske uvjete za njenu realizaciju. 
  • IU13: Efikasno sudjelovati u timskim projektima, upravljati odnosom s drugim članovima tima, prepoznajući moguće izvore nerazumijevanja i sukoba te proaktivno i učinkovito djelovati na njihovo suzbijanje. 

Način izvođenja studija

klasično

Jezik izvođenja studija

hrvatski jezik, engleski jezik

Trajanje studija

8 semestara (4 godine)

Trajanje semestra

15 radnih tjedana
+ 4 ispitna tjedna

Ukupan broj ECTS bodova

240

Stručni naziv

bacc. ing. comp.

Stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka razvoja računalnih igara

Važni linkovi

Certifikati koje možete položiti tijekom studija

ECDL Start
(4 ispita)