Semestar: 1
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-124-0228
Semestar: 1
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-124-0228
Naziv predmeta:
Osnove dizajna igara 1
Opis:
Cilj ovog modula je naučiti studente osnovama dizajna igara. Studenti će naučiti osnovne koncepte dizajniranja igara, nevezano za medij koji koriste. Također, studenti će naučiti koja je uloga dizajnera igara, što je to igra te koji su to osnovni elementi od kojih se igra sastoji. Naučit će koji su to funkcionalni elementi, a koji elementi dramaturgije u igrama. Cilj je također studente naučiti o sustavu dinamike u igrama koja se sastoji od interaktivnosti kroz različite mehanike i pravila. Studenti će proći kroz faze konceptualizacije, prototipiranja, dokumentiranja, testiranja i balansiranja igre. Također će naučiti osnovne postavke kako kreirati zabavnu i pristupačnu igru.
Ovaj modul studentima daje temeljna znanja o strukturi, pravilima i mehanikama svake igre. Programer računalnih igara treba poznavati osnovnu teoriju dizajniranja igara kako bi razumio kontekst onoga što treba implementirati te kako bi razumio na koji način omogućiti parametriziranje i balansiranje igre u suradnji s dizajnerom igara. Ovaj modul daje temeljno znanje koje će programerima računalnih igara kasnije biti od velike koristi kada bude htjeli osmisliti koncept za dizajniranje vlastite računalne igre, a također će im pomoći u komunikaciji s dizajnerom igara jer će poznavati terminologiju i proces rada domene dizajna igara.
Studenti će naučiti:
što je dizajn igre
koja je uloga dizajnera u timu za razvoj računalnih igara
osnovnu strukturu igara
koji su to formalni elementi od kojih se igra sastoji
osnove dizajna računalne igre
sustav dinamike i interakcije u igrama
izraditi koncept za računalnu igru na temelju razrađene ideje
dokumentirati proces razvoja igre
kako iz ideje za igru stvoriti strukturirani projekt i formulirati ga u dokumentu o dizajnu igre (GDD)
strukturu dokumenta dizajna računalnih igara
ulogu pretprodukcijske faze razvoja računalne igre
pristupiti igrama iz pozicije programera i kreatora
osnove karakteristike zabave i pristupačnosti igara.
Literatura:
Obavezna literatura:
1. Fullerton, T. (2018) Game Design Workshop: A Playcentric Approach to Creating Innovative Games. 4th edn. A K Peters/CRC Press.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)
Dopunska literatura: