Semestar: 2
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-124-0231
Semestar: 2
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-124-0231

Naziv predmeta:


Osnove dizajna igara 2

Nastavnici:



Opis:


Cilj ovog modula je nadograditi osnovno znanje o procesu dizajniranja igara. Studenti će naučiti kreirati elemente računalne igre sukladno karakteristikama raznih tipova igrača. Studenti će naučiti promatrati igranje kao stvaranje iskustva koje treba biti smisleno. Igre će se promatrati kao sustav te će se analizirati elementi tog sustava. Studenti će također naučiti pobliže analizirati pravila igara u svrhu stvaranja smislene igrivosti računalne igre.
Ovaj modul je nadogradnja znanja i vještina koje su stečene na modulu „Osnove dizajna igara 1“. Studenti će nadograditi osnovno stečeno znanje s novim spoznajama o procesu dizajniranja igara kroz dodatnu analizu interaktivnosti, mehanika igranja, pravila, analizu i balansiranje igara. Programeru računalnih igara je potrebno ovo znanje kako bi mogao sudjelovati u procesu izrade igara u suradnji s dizajnerima igara/računalnih igara.


Literatura:


1. Tekinbas, K. S., Zimmerman, E. (2003) Rules of Play: Game Design Fundamentals. The MIT Press.