Semestar: 3
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 45
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-124-0234
Semestar: 3
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 45
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-124-0234

Naziv predmeta:


Izrada 2D računalnih igara


Opis:


Cilj ovog modula je osposobiti studente za osnove izrade 2D računalnih igara koristeći programski alat Unity i programski jezik C#. Studenti će savladati ključne koncepte i tehnike potrebne za razvoj 2D računalnih igara, neovisno o žanru. Naučit će kako efikasno koristiti Unity Editor za manipulaciju objektima igre, implementaciju grafike i animacija te kako koristiti C# za skriptiranje logike igre. Također će se upoznati s naprednim funkcijama Unity-a za optimizaciju i poliranje igara, uključujući rad s fizikom, detekciju sudara i upravljanje događajima.
Modul pruža temeljno znanje potrebno za implementaciju 2D računalnih igara u Unity-u, koristeći C# za programiranje. Kroz praktičan, projektni pristup, studenti će proći kroz sve ključne faze razvoja 2D računalne igre, od ideje i konceptualizacije do razvoja prototipa, usvajajući pri tome najbolje prakse industrije i razvijajući vještine potrebne za samostalni rad na projektima.
Studenti će naučiti:

Razumijevanje okruženja Unity-a i programskog jezika C#:
Instalacija i konfiguracija Unity Editora.
Osnove korištenja Unity Editora za kreiranje i upravljanje 2D igrama.
Uvod u C# i njegovu primjenu u razvoju igara unutar Unity-a.

2D Grafika i Animacije:
Implementacija 2D grafike koristeći spriteove i Unity alate za animacije.
Kreiranje fluidnih animacija i upotreba Animator komponente za kontrolu animacijskih stanja.

Programiranje Interakcija i Logike Igre:
Osnove programiranja u C# za interakciju objekata, uključujući detekciju sudara i upravljanje inputima.
Primjena fizike i upravljanje događajima za realistične interakcije unutar igre.

Razvoj 2D Igre od Koncepta do Prototipa:
Procesi planiranja i dizajniranja 2D igre, od ideje do funkcionalnog prototipa.
Razumijevanje koraka potrebnih za implementaciju igračkih mehanika, upravljanje scenama i objektima.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Bach J. (2020) Unity 2d game development: Beginner´s Guide to 2D game development with Unity. 2nd edn. Independently published.
2. Jon Manning, J., Buttfield-Addison, P. and Nugent, T. (2019) Unity Game Development Cookbook: Essentials for Every Game. 1st edition. Sebastopol, CA: O’Reily Media


Dopunska literatura:
1. Halpern J. (2018) Developing 2D Games with Unity: Independent Game Programming with C#. 1st edn. Apress.
2. Unity Technologies (2024) Unity User Manual 2022.3 [Online]. Available at: https://docs.unity3d.com/Manual/index.html (Accessed: 15 September 2024)
3. Godbold, A. (2018) Mastering UI Development with Unity: An In-depth Guide to Developing Engaging User Interfaces with Unity 5, Unity 2017, and Unity 2018. 1st edition. Birmingham: Packt Publishing