Semestar: 3
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-124-0235
Semestar: 3
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-124-0235

Naziv predmeta:


Teorija razvoja računalnih igara

Nastavnici:


Igor Margan, pred.

Opis:


Cilj ovog modula je studente naučiti osnovno znanje koje je specifično za dizajniranje računalnih igara. Studenti će analizirati povijesni razvoj računalnih igara te će naučiti klasifikaciju žanrova računalnih igara kao podlogu za samostalno dizajniranje vlastiti ideja računalnih igara. Studenti će naučiti koja je uloga dizajnera, kako generirati ideje dizajna računalnih igara. Studenti će naučiti kako dizajnirati interakciju u računalnim igrama kroz definiranje osnovnih mehanika i kroz elemente raznih vrsta interakcija u računalnih igrama. Studenti će također naučiti kako balansirati kreirane mehanike. Posebna pažnja će se posvetiti i narativnom dijelu koji je često detaljniji kod računalnih igara.
Ovaj modul je nadogradnja na osnovno znanje o dizajnu igara. Ovaj modul donosi studentima ključne teme iz domene dizajna računalnih igara. Programer računalnih igara mora razumjeti dizajnerske aspekte interaktivnosti i mehanika igranja, kontrola i upravljanja kamerom kako bi mogao adekvatno te mogućnosti/funkcionalnosti i implementirati unutar pogona za razvoj računalnih igara.
Studenti će naučiti:
klasifikaciju žanrova računalnih igara
kako razvijati ideje dizajna računalnih igara
od početne ideje stvoriti strukturiranu premisu računalne igre
dizajnirati mehanike igranja računalnih igara
kako i zašto koristiti gradivne elemente računalne igre u svrhu dizajna računalne igre
o konceptu igrivosti i kako ga izgraditi
ulogu sadržajnih elemenata računalnih igara
koji su to elementi sukoba u računalnim igrama
tehnike balansiranja i testiranja računalnih igara
koji su to narativni aspekti računalnih igara
dizajnirati likove računalnih igara
dizajnirati kontrole upravljanja interaktivnosti
dobre prakse i predloške dizajna računalnih igara.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Rogers, S. (2014) Level Up! The Guide to Great Video Game Design. 2nd edn. Wiley.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)

Dopunska literatura: