Semestar: 8
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 45
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-124-0259
Semestar: 8
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 45
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 24-124-0259
Naziv predmeta:
Izrada aplikacija virtualne i proširene stvarnosti
Nastavnici:
Opis:
Cilj ovog modula je naučiti studente izraditi aplikacije virtualne i proširene stvarnosti. Naučit će kako implementirati osnovno kretanje te interakciju koja je specifična za prostore virtualne i proširene stvarnosti. Također, naučit će upravljati događajima kako bi mogli kreirati računalne igre i druge aplikacije virtualne i proširene stvarnosti.
Poznavanje kreiranja aplikacija virtualne i proširene stvarnosti postaje sve traženija vještina. Osim u industriji zabave, aplikacije virtualne i proširene stvarnosti se primjenjuju i u mnogim drugih industrijama: medicina, obrazovanje, autoindustrija, arhitektura, vizualizacija proizvoda i dr. S obzirom na tržišne trendove, ove vještine već jesu značajne, a postat će i sve značajnije u budućnosti.
Studenti će naučiti:
što je to virtualna, a što proširena stvarnost
kreirati projekt virtualne stvarnosti
implementirati kretanje u prostoru virtualne stvarnosti
implementirati interakciju s objektima u prostoru virtualne stvarnosti
upravljati događajima u prostoru virtualne stvarnosti
izraditi korisničko sučelje u prostoru virtualne stvarnosti
izraditi osvjetljenje i optimizirati projekt virtualne stvarnosti
koristiti alate za izradu aplikacija proširene stvarnosti
implementirati osnovnu interakciju u aplikacijama proširene stvarnosti
izvesti aplikacije virtualne i proširene stvarnosti
Literatura:
Obavezna literatura:
1. Linowes, J. (2020) Unity 2020 Virtual Reality Projects: Learn VR development by building immersive applications and games with Unity 2019.4 and later versions. 3rd edn. Packt Publishing.
2. Linowes, J. (2021) Augmented Reality with Unity AR Foundation: A practical guide to cross-platform AR development with Unity 2020 and later versions. Packt Publishing.
3. Mack, K., Ruud, R. (2019) Unreal Engine 4 Virtual Reality Projects: Build immersive, real-world VR applications using UE4, C++, and Unreal Blueprints. Packt Publishing.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)
Dopunska literatura: