Semestar: 5
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-124-0245
Semestar: 5
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-124-0245
Naziv predmeta:
Osnove 3D animacije za računalne igre 1
Nastavnici:
Opis:
Cilj modula je upoznati studente s animacijom 3D modela za računalne igre.
Ovaj modul predstavlja peti modul u vertikali modula specijaliziranih za znanja i vještine iz područja tehničke umjetnosti. Još jedan izborni modul u istoj grupi slijedi nakon ovog modula. Vještine stečene na ovom modulu značajno će pridonijeti mogućnosti praćenja sljedećih modula i značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.
Modul se predaje u alatu za 3D modeliranje. Provjera znanja modula temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka u alatu za 3D modeliranje i na pojedinačnim studentskim projektima.
Studenti će naučiti:
konstruirati 3D animaciju za računalnu igru
koristiti ključne okvire, modifikatore i deformatore
3D simulacije objekta
konstruirati realistične animacije
složena kompozicija animacijskih struktura
interakcije 3D animacije.
Literatura:
1. Jones, S. (2012) Digital Creature Rigging: The Art and Science of CG Creature Setup in 3ds Max Paperback – Illustrated. Natick: A K Peters/CRC Press.
2. Hakan, S. (2021) 3DsMax 2021 Simulation and Effects. Autodesk Expert Elite.