Semestar: 7
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-124-0256
Semestar: 7
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-124-0256

Naziv predmeta:


Osnove 3D animacije za računalne igre 2

Nastavnici:



Opis:


Cilj modula je upoznati studente s naprednijim konceptima animacija 3D modela za računalne igre.
Ovaj modul predstavlja zadnji modul u vertikali modula specijaliziranih za znanja i vještine iz područja tehničke umjetnosti. Njegova izbornost omogućuje studentima da se dodatno specijaliziraju u području izrade 3D animacije za računalne igre. Vještine stečene na ovom modulu značajno će pridonijeti mogućnosti praćenja sljedećih modula i značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.
Modul se predaje u alatu za 3D modeliranje. Provjera znanja modula temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka u alatu za 3D modeliranje i na pojedinačnim studentskim projektima.


Literatura:


1. Jones, S. (2012) Digital Creature Rigging: The Art and Science of CG Creature Setup in 3ds Max Paperback – Illustrated. Natick: A K Peters/CRC Press.