Semestar: 3
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-124-0236
Semestar: 3
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-124-0236

Naziv predmeta:


Osnove 3D modeliranja za računalne igre 1

Nastavnici:



Opis:


Cilj modula je upoznati studente s osnovama 3D modeliranja za računalne igre, alatima za modeliranje i načinima razmišljanja.
Ovaj modul predstavlja treći modul u vertikali modula specijaliziranih za znanja i vještine iz područja tehničke umjetnosti. Još dva obavezna i jedan izborni modul u istoj grupi slijedi nakon ovog modula. Vještine stečene na ovom modulu značajno će pridonijeti mogućnosti praćenja sljedećih modula i značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.
Modul se predaje u alatu za 3D modeliranje. Provjera znanja modula temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka u definiranim razvojnim alatima i na pojedinačnim studentskim projektima. U tim projektima studenti moraju stvoriti 3D modele prikladne za korištenje u razvoju računalnih igara.


Literatura:


Obavezna literatura:
1. Daniele, T. (2008) PolyModeling With 3dsMax - Thinking Outside of the Box. Waltham: Focal Press.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)
1. Gahan, A. (2013) 3ds Max Modelling for Games. 2nd edn. Abingdon-on-Thames: Routledge.

Dopunska literatura: