Semestar: 4
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-124-0241
Semestar: 4
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-124-0241

Naziv predmeta:


Osnove 3D modeliranja za računalne igre 2

Nastavnici:



Opis:


Cilj modula je upoznati studente s naprednijim tehnikama 3D modeliranja za računalne igre, alatima za modeliranje i načinima razmišljanja.
Ovaj modul predstavlja četvrti modul u vertikali modula specijaliziranih za znanja i vještine iz područja tehničke umjetnosti. Još jedan obavezni i jedan izborni modul u istoj grupi slijedi nakon ovog modula. Vještine stečene na ovom modulu značajno će pridonijeti mogućnosti praćenja sljedećih modula i značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.
Modul se predaje u alatu za 3D modeliranje. Provjera znanja modula temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka u definiranim razvojnim alatima i na pojedinačnim studentskim projektima. U tim projektima studenti moraju stvoriti 3D modele prikladne za korištenje u razvoju računalnih igara.
Studenti će naučiti:
fizičke, dizajnerske i konceptualne modele i konstrukciju topologije
postupke 3D modeliranja organskih i anorganskih objekata
anorgansko, organsko i spline mapiranje za 3D modele
koristiti metode distribucije
koristiti proceduralne teksturne mape
napredne teksture i odmotavanje prostora tekstura.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Amin, J. et al (2014) 3Dsmax projects. Worcestershire: 3DTotal publishing.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)
1. Daniele, T. (2008) PolyModeling With 3dsMax - Thinking Outside of the Box. Waltham: Focal Press.
2. Gahan, A. (2013) 3ds Max Modeling for Games. 2nd edn. Abingdon-on-Thames: Routledge.

Dopunska literatura: