Semestar: 4
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-124-0237
Semestar: 4
ECTS: 6
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 120
Šifra kolegija: 24-124-0237

Naziv predmeta:


C++ u razvoju računalnih igara

Nastavnici:



Opis:


Cilj modula je naučiti studente kako upotrebljavati karakteristike programskog jezika C++ u kontekstu razvoja računalnih igara.
Ovaj modul se nastavlja na module Programiranje i Strukture podataka i algoritmi te sva tri modula studentima daju znanja i vještine iz područja programiranja u programskom jeziku C++. Vještine naučene u ovom modulu značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima te će mu pomoći u programiranju u alatu za razvoj računalnih igara Unreal.
Modul se predaje u programskom jeziku C++ i u alatu za razvoj računalnih igara Unreal. Provjera znanja modula temelji se na individualnim studentskim projektima.
Studenti će naučiti:
objektno orijentirane koncepte i njihovu primjenu u programskom jeziku C++
generičko programiranje u programskom jeziku C++
koristiti makroe u programskom jeziku C++
najvažnije oblikovne obrasce (Singleton, Factory, Observer itd.) i njihovu implementaciju u programskom jeziku C++
koristiti ugrađene klase (Actor, Pawn, Character) za implementaciju funkcionalnosti u pogonskom sustavu.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Ulibarri, S. S. (2020) Unreal Engine C++ the Ultimate Developer´s Handbook: Learn C++ and Unreal Engine by Creating a Complete Action Game. 1st edn. Independently published.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)

Dopunska literatura: