Semestar: 6
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 24-124-0249
Semestar: 6
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 24-124-0249
Naziv predmeta:
Dizajniranje razina računalnih igara
Nastavnici:
Opis:
Cilj ovog modula je naučiti studente kako dizajnirati razine u računalnim igrama različitih žanrova. Studenti će naučiti različite aspekte dizajna razine, od potpuno funkcionalnih do potpuno umjetničkih aspekata. Također, studenti će naučiti osnovne principe dobrog dizajna i faze u procesu dizajniranja razina računalnih igara. Razine računalnih igara će se promatrati iz pogleda funkcije, ciljeva i usmjerenosti na igrača. Studenti će analizirati razine u postojećim igrama računalnih igara kroz definirane parametre kako bi mogli kritički prosuđivati kvalitetu dizajna razina.
Ovaj modul je važan zato što je dizajn razina sastavni dio dizajna svake računalne igre. Programer računalnih igara treba biti upoznat s procesom dizajniranja razina kako bi mogao adekvatno i implementirati razine u pogonima za razvoj računalnih igara. Programer računalnih igara će na ovom modulu naučiti osnovnu terminologiju vezanu za izradu razina kako bi mogao adekvatno komunicirati s dizajnerima računalnih igara i kako bi znao sve tehničke aspekte vezane za implementaciju razina u računalnim igrama.
Studenti će naučiti:
što je to razina računalne igre
što je to dizajn razine računalne igre
razliku između funkcijskog dizajna i umjetničkog dizajna razina
principe dobrog dizajna razina računalnih igara
faze dizajniranja i razvoja razina računalnih igara
vrste razina u računalnim igrama
što su to ograničenja, što je tijek igre, a što ciljevi razine računalne igre
važnost igrača: motivacija, psihologija, ponašanje
proces izrade: priprema, borba, skica, prototip, skriptiranje, stiliziranje
analizirati dizajn postojećih razina računalnih igara
dizajnirati razine za jednog ili više igrača
Literatura:
Obavezna literatura:
1. Salmond, M. (2021) Video Game Level Design: How to Create Video Games with Emotion, Interaction, and Engagement. Bloomsbury Academic
2. Kramers, R. (2009) Level Design: Concept, Theory, and Practice. A K Peters/CRC Press.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)
1. The Level Design Book. Dostupno na: https://book.leveldesignbook.com/ (Pristup: 2. lipnja 2022.)
2. Principles of Level Design. Dostupno na: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.techvalleygamespace.org/wp-content/uploads/2021/04/Principles-of-Level-Design.pdf
Dopunska literatura: