Semestar: 5
ECTS: 7
Predavanja: 30
Vježbe: 45
Samostalni rad: 135
Šifra kolegija: 24-124-0242
Semestar: 5
ECTS: 7
Predavanja: 30
Vježbe: 45
Samostalni rad: 135
Šifra kolegija: 24-124-0242
Naziv predmeta:
Izrada kompleksnih 3D računalnih igara
Nastavnici:
Opis:
Cilj ovog kolegija je podučiti studente osnovama stvaranja 3D igara koristeći Unreal Engine. Unreal Engine je snažna platforma za razvoj igara opremljena širokim rasponom alata, značajki i funkcionalnosti. Pruža programerima sve što im je potrebno za stvaranje visokokvalitetnih, vizualno impresivnih igara.
Studenti će naučiti:
Koristiti 3D objekte Unreal Engine-a kao osnovne resurse i manipulirati njima unutar igraćeg svijeta.
Implementirati osnovne mehanike igara u 3D okruženju.
Kontrolirati i navigirati kamerom u 3D prostoru.
Stvarati jednostavne navigacijske mreže i koristiti AI agente.
Primijeniti osnovna ponašanja umjetne inteligencije u 3D igrama.
Konstruirati neinteraktivne animirane video sekvence u igrama.
Razumjeti osvjetljenje i vizualne efekte unutar 3D okruženja.
Nadzirati performanse i optimizirati izvođenje 3D igara.
Studenti će naučiti:
Implementirati osnovne mehanike kretanja u 3D prostoru.
Uvesti 3D resurse i upravljati animacijama unutar 3D okruženja.
Operirati kamerom unutar 3D okruženja.
Stvarati i koristiti jednostavne navigacijske mreže i AI agente.
Implementirati osnovna ponašanja umjetne inteligencije u 3D prostoru.
Generirati animirane sekvence unutar igre.
Dizajnirati osvjetljenje i vizualne efekte u 3D igrama.
Pratiti metrike performansi i optimizirati izvođenje 3D igara.
Dizajnirati i implementirati osnovna korisnička sučelja (UI) koristeći Unreal Engine-ov UMG (Unreal Motion Graphics) Designer.
Literatura:
Obavezna literatura:
1. Fozi H., Marques G., Pereira D. and Sherry D. (2020) Game Development Projects with Unreal Engine: Learn to build your first games and bring your ideas to life using UE4 and C++. Packt Publishing.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)
Dopunska literatura: