Semestar: 7
ECTS: 7
Predavanja: 30
Vježbe: 45
Samostalni rad: 135
Šifra kolegija: 24-124-0251
Semestar: 7
ECTS: 7
Predavanja: 30
Vježbe: 45
Samostalni rad: 135
Šifra kolegija: 24-124-0251
Naziv predmeta:
Izrada računalnih igara za više igrača
Nastavnici:
Opis:
Cilj modula je uvesti studente u programiranje lokalnih i mrežnih igara za više igrača.
Ovaj modul je dio ključne vertikale studijskog programa. Gradi se na vještinama i znanju stečenom u prethodnim modulima vertikale i pruža preduvjete za sljedeće module u istoj vertikali. Vještine naučene u ovom modulu značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.
Modul se predaje u programskim jezicima C++ i C# te u alatima za razvoj softvera Unity i Unreal. Provjera znanja modula temelji se na individualnim studentskim projektima.
Studenti će naučiti:
kreirati lokalne računalne igre za više igrača na istom ili podijeljenim ekranima
ključne protokole u mrežnoj komunikaciji koji se koriste u razvoju računalnih igara
serijalizirati i deserijalizirati objekte
osnove klijent-poslužitelj i klijent-klijent arhitektura
što je to autoritativni poslužitelj, klijentska predikcija i interpolacija entiteta
matchmaking protokole
prateće usluge u mrežnim računalnim igrama (lobby poslužitel, relay poslužitelj, itd).
Literatura:
Obavezna literatura:
1. Madhav, S., Glazer, J. (2015) Multiplayer Game Programming: Architecting Networked Games (Game Design). 1st edn. Boston: Addison-Wesley Professional.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)
Dopunska literatura: