Semestar: 7
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-124-0255
Semestar: 7
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-124-0255

Naziv predmeta:


Edukativne igre i igrificirani alati za učenje

Nastavnici:



Opis:


Cilj modula je uvesti studente u temu razvijanje specifičnih računalnih igara fokusiranih na edukaciju. Uz znanja o sadržajnim i tehničkim potrebama za izradu edukativnih igara i igrificiranih alata za učenje, fokus modula je razumijevanje specifične metode obraćanja igračima koji igraju edukativne igre. Studenti će naučiti razvijati kompleksnije igre i jednostavne igrificirane alate za učenje ciljane prema raznim dobnim skupinama, međutim fokus će biti na školski uzrast i mogućnost izrade igara i alata za učenje koji bi dali dodatnu vrijednost školskim programima.
Ovaj modul namijenjen je primarno onim studentima koji žele steći skupove vještina vezanih za radna mjesta scenarista, dizajnera igara, tehničkog dizajnera, voditelja projekta, umjetničkog direktora, dizajnera narativa, dizajnera sadržaja, dizajnera razina, producenta, dizajnera iskustva igranja te konceptualnog 2D ili 3D umjetnika.
Fokus ovog modula je primjena igrifikacije na sustav obrazovanja kao specifičnog žanra unutar industrije razvoja računalnih igara. Vještine naučene u ovom modulu značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.
Studenti će naučiti:
razliku između edukativne igre, igrificiranih alata za učenje i računalnih igara koje sadrže edukativni sadržaj
metode primjene edukacije u računalnim igrama
o ulozi priče u edukativnim računalnim igrama
o ulozi mehanika igre u edukativnim računalnim igrama
o ulozi i primjeni određenih žanrova igara u svrhu izrade edukativne igre
o osnovnim metodama poučavanja kroz igru
kreirati zadatke u računalnim igrama koji imaju edukativnu ulogu
kreirati igrificirane alate za učenje
igrificirati edukativni sadržaj
adekvatno pristupiti mlađim uzrastima na edukativan način kroz računalne igre
kreirati kvalitetno igračko iskustvo za edukativnu računalnu igru
razvijati ideje o mogućnostima igrificiranja alata za edukaciju.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Brown, Hary J. (2008) Videogames and Education (History, Humanities, and New Technology). 1st Edition. Routledge.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)

Dopunska literatura: