Semestar: 6
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-124-0248
Semestar: 6
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-124-0248

Naziv predmeta:


Uvod u arhitekture pogonskih sustava računalnih igara

Nastavnici:



Opis:


Cilj modula je uvesti studente u tematiku arhitekture i rada pogonskih sustava računalnih igara te im kroz izradu jednostavnog prototipa pogonskog sustava dati jasnu sliku opsega, funkcionalnosti i performansi koji se očekuju od modernih pogonskih sustava računalnih igara.
Ovaj modul je dio izbornih modula koji studentima daju znanja i vještine iz područja naprednog programiranja računalnih igara. Gradi se na vještinama i znanju stečenom u prethodnim programerskim modulima. Vještine naučene u ovom modulu značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.
Modul se predaje u programskim jezicima C++ i C# te u alatima za razvoj softvera Unity i Unreal. Provjera znanja modula temelji se na individualnim studentskim projektima.
Studenti će naučiti:
što je glavna petlja
od kojih događaja se tipična glavna petlja sastoji
kako komunicirati s podatkovnim sustavom
vrste resursa
osnove simulacije 2D fizike
kako radi sustav iscrtavanja
kako implementirati animacije
o uređajima za sučelje prema ljudima (HID).

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Gregory, J. (2018) Game Engine Architecture. 3rd edn. Natick: A K Peters/CRC Press.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)

Dopunska literatura: