Semestar: 4
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 24-124-0239
Semestar: 4
ECTS: 4
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 60
Šifra kolegija: 24-124-0239

Naziv predmeta:


Upravljanje razvojem računalnih igara

Nastavnici:



Opis:


Cilj ovog modula je upoznati studente s procesom upravljanja razvojem računalnih igara u smislu aktivnosti upravljanja, upravljanja kadrovima, budžetiranja, timskog rada i komunikacije, upravljanja vremenom i organizacije procesa dokumentiranja.
Ovaj je modul obavezan dio smjera studijskog programa i pruža temelj za upravljanje razvojem proizvoda u području industrije računalnih igara. Vještine stečene na ovom modulu značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima. 
Provjera znanja modula temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka i na individualnim studentskim projektima.
Studenti će naučiti:
upravljati aktivnostima u okviru projekta razvoja računalnih igara
identificirati kadrovske potrebe
upravljati kadrovima
analizirati i osmisliti projektni budžet
kreativno komunicirati unutar projektnog tima
upravljati vremenom i drugim projektnim resursima
kategorizirati poslove u industriji razvoja računalnih igara
klasificirati dokumente potrebne na projektima razvoja računalnih igara

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Maxwell Chandler, H. (2019) The Game Production Toolbox. 1st edn. CRC Press.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)
1. Irish, Dan (2005) The Game Producer´s Handbook. Thomson Course Technology PTR.

Dopunska literatura: