Semestar: 8
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-124-0263
Semestar: 8
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-124-0263

Naziv predmeta:


Monetizacija računalnih igara

Nastavnici:



Opis:


Cilj ovog modula je upoznati studente s monetizacijskim modelima i strategijama za računalne igre na raznim platformama.
Ovaj je modul obavezan dio smjera studijskog programa i pruža temelj za stvaranje vidljivih, dobro plasiranih i uspješno monetiziranih računalnih igara. Vještine stečene na ovom modulu značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.
Provjera znanja modula temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka i na pojedinačnim studentskim projektima koji u cilju imaju stvaranje monetizacijskih dokumenata.
Studenti će naučiti:
modele i strategije monetizacije.
prednosti i nedostatke monetizacije igara
karakteristike mobilnih i hyper casual igara u kontekstu monetizacije
o virtualnim predmetima, nagradnim kutijama i/ili boosterima
strategije prikazivanja oglasa i reklama u igri.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Felicia, P. (2017) A Beginner´s Guide to Web and Mobile Games with Unity: Create and publish simple web and mobile games. Scotts Valley: CreateSpace Independent Publishing Platform.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)
1. Doran, J.P. (2020) Unity 2020 Mobile Game Development: Discover practical techniques and examples to create and deliver engaging games for Android and iOS. 2nd edn. Birmingham: Packt Publishing.

Dopunska literatura: