Semestar: 6
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-124-0247
Semestar: 6
ECTS: 5
Predavanja: 30
Vježbe: 30
Samostalni rad: 90
Šifra kolegija: 24-124-0247

Naziv predmeta:


Fizikalne osnove računalnih igara

Nastavnici:



Opis:


U sklopu ovog modula, studenti stječu znanja iz fizikalnih osnova važnih u razvoju računalnih igara. Studente se upoznaje s osnovnim fizikalnim konceptima gibanja i svjetlosti, uči ih se kako primijeniti fizikalne koncepte na gibanja objekata u igri, kako fizika fluida utječe na gibanje objekata te kako implementirati i upravljati kolizijom objekata u igri. Iako vještine stečene na ovom modulu same po sebi ne doprinose značajno stručnom razvoju studenata u području matematike, pružaju neizostavna znanja i vještine potrebne za izradu računalnih igara.
U izvođenju i vrednovanju modula se koriste alati za razvoj softvera u kojima se implementiraju naučeni fizikalni koncepti. Vrednovanje u sklopu ovog modula temelji se na rješavanju individualnih projekata.
Studenti će naučiti:
ključne koncepte iz algebre i trigonometrije
diferencijalni i integralni račun
ubrzanje, masa i energija
kako detektirati i razriješiti kolizije
sile i Newtonovi zakoni
kutno gibanje
trenje
dinamika fluida
oscilacije
rotacija u 3D prostoru
moment inercije.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Bywalec, B., Bourg, D.M. (2013) Physics for Game Developers. 2nd edn. O´Reilly Media, Inc.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)
1. Szauer, G. (2017) Game Physics Cookbook. Packt Publishing.

Dopunska literatura: