Semestar: 6
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 0
Samostalni rad: 135
Šifra kolegija: 24-124-0246
Semestar: 6
ECTS: 5
Predavanja: 15
Vježbe: 0
Samostalni rad: 135
Šifra kolegija: 24-124-0246
Naziv predmeta:
Timski razvoj računalne igre 1
Nastavnici:
Opis:
Ovo je prvi modul u nizu od tri međusobno povezana modula čiji je cilj omogućiti studentima da u timskom okruženju izrade prototip vlastite računalne igre. Cilj prvog modula je planirati izradu računalne igre.
Ovo je središnji modul u sklopu studijskog programa budući da sintetizira vještine stečene pohađanjem modula u prethodnim semestrima i pomaže studentima da savladaju primjenu stečenih vještina u većem timskom projektu te da nauče učinkovito raditi, komunicirati i surađivati u timu. Stečene vještine značajno doprinose stručnom razvoju studenata u povezanim profesionalnim područjima.
Studenti mogu koristiti bilo koji pogonski program za izradu računalnih igara. Tijekom rada na projektu studenti upotrebljavaju suvremene alate za komunikaciju i suradnju kao što su Teams, Discord, Git, Jira, Trello i slično.
Studenti će naučiti:
koristiti istraživanje tržište u svrhu oblikovanja koncepta računalne igre
dizajnirati rješenje buduće računalne igre
dati svoje i vrednovati tuđe ideje
učinkovito komunicirati s ostalim članovima tima
kreirati plan razvoja računalne igre.
Literatura:
Obavezna literatura:
1. Bateman, C. and Boon, R. (2005) 21st Century Game Design. 1st edn. Newton: Charles River Media.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)
1. DeMaria, R. and Wilson, J.L. (2002) High Score!: The illustrated history of electronic games. New York City: Osborne/McGraw-Hill.
Dopunska literatura: