Semestar: 7
ECTS: 6
Predavanja: 15
Vježbe: 0
Samostalni rad: 165
Šifra kolegija: 24-124-0250
Semestar: 7
ECTS: 6
Predavanja: 15
Vježbe: 0
Samostalni rad: 165
Šifra kolegija: 24-124-0250

Naziv predmeta:


Timski razvoj računalne igre 2

Nastavnici:



Opis:


Ovo je drugi modul u nizu od tri međusobno povezana modula čiji je cilj omogućiti studentima da u timskom okruženju izrade prototip vlastite računalne igre. Cilj drugog modula je slijediti plan razvoja računalne postavljen tijekom prethodnog modula. Koristeći Scrum ili drugu odgovarajuću metodologiju, timovi će svoj rad podijeliti na ciljeve koji se mogu postići unutar vremenski ograničenih iteracija (sprintova) u trajanju od dva tjedna.
Ovo je središnji modul u sklopu studijskog programa budući da sintetizira vještine stečene pohađanjem modula u prethodnim semestrima i pomaže studentima da savladaju primjenu stečenih vještina u većem timskom projektu te da nauče učinkovito raditi, komunicirati i surađivati u timu. Stečene vještine značajno doprinose stručnom razvoju studenata u povezanim profesionalnim područjima.
Studenti mogu koristiti bilo koji pogonski program za izradu računalnih igara. Tijekom rada na projektu studenti upotrebljavaju suvremene alate za komunikaciju i suradnju kao što su Teams, Discord, Git, Jira, Trello i slično.
Studenti će naučiti:
provesti razvojni plan
koristiti alate i tehnike za rješavanje problema u timskom okruženju
koristiti kolaboracijske alate
koristiti alate za čuvanje verzija kôda.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Baron, D. (2021) Game Development Patterns with Unity 2021: Explore practical game development using software design patterns and best practices in Unity and C#. 2nd edn. Birmingham: Packt Publishing.
2. Marques, D., Sherry, D., Pereira, D. et al (2022) Elevating Game Experiences with Unreal Engine 5: Bring your game ideas to life using the new Unreal Engine 5 and C++. 2nd edn. Birmingham: Packt Publishing.

Dopunska literatura: