Semestar: 8
ECTS: 6
Predavanja: 15
Vježbe: 0
Samostalni rad: 165
Šifra kolegija: 24-124-0258
Semestar: 8
ECTS: 6
Predavanja: 15
Vježbe: 0
Samostalni rad: 165
Šifra kolegija: 24-124-0258

Naziv predmeta:


Timski razvoj računalne igre 3

Nastavnici:



Opis:


Ovo je treći modul u nizu od tri međusobno povezana modula čiji je cilj omogućiti studentima da u timskom okruženju izrade prototip vlastite računalne igre. Cilj modula je da studentski timovi dovrše svoje prototipe računalnih igara. Uz pomoć profesionalnih stručnjaka za komunikaciju, poradit će na usavršavanju svog završnog pitcha. Steći će vještine elevator pitcha, pitcha za investitore i prodajnog pitcha za široke publike. U posljednjem koraku modula predstavit će svoj prototip računalne igre pred širokom publikom investitora, tvrtki i poslovnih stručnjaka - njihovih potencijalnih budućih partnera, kupaca, ali i poslodavaca.
Ovo je središnji modul u sklopu studijskog programa budući da sintetizira vještine stečene pohađanjem modula u prethodnim semestrima i pomaže studentima da savladaju primjenu stečenih vještina u većem timskom projektu te da nauče učinkovito raditi, komunicirati i surađivati u timu. Stečene vještine značajno doprinose stručnom razvoju studenata u povezanim profesionalnim područjima.
Studenti mogu koristiti bilo koji pogonski program za izradu računalnih igara. Tijekom rada na projektu studenti upotrebljavaju suvremene alate za komunikaciju i suradnju kao što su Teams, Discord, Git, Jira, Trello i slično.
Studenti će naučiti:
provesti razvojni plan do kraja
kritički procijeniti konačno rješenje
zaštititi intelektualno vlasništvo
regulirati odnose unutar tima pomoću ugovora
predstaviti prototip računalne igre.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Baron, D. (2021) Game Development Patterns with Unity 2021: Explore practical game development using software design patterns and best practices in Unity and C#. 2nd edn. Birmingham: Packt Publishing.
2. Marques, D., Sherry, D., Pereira, D. et al (2022) Elevating Game Experiences with Unreal Engine 5: Bring your game ideas to life using the new Unreal Engine 5 and C++. 2nd edn. Birmingham: Packt Publishing.

Dopunska literatura: