Semestar: 8
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-124-0264
Semestar: 8
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-124-0264

Naziv predmeta:


Tehničko pisanje za računalne igre

Nastavnici:



Opis:


Cilj modula je uvesti studente u razvijanje scenarija za potrebe pripovijedanja (engl. storytelling) te razviti vještine prilagođavanja pripovijedanja u okviru procesa razvoja računalnih igara. Uz tehnike pripovijedanja, fokus modula je na savladavanju tehničkog aspekta pisanja u aplikaciji za pisanje kompatibilnoj većini pogonskih programa za izradu računalnih igara.
Ovaj modul namijenjen je primarno onim studentima koji žele steći skupove vještina vezanih za radna mjesta scenarista, dizajnera igara, tehničkog dizajnera, voditelja projekta, umjetničkog direktora, dizajnera narativa, dizajnera sadržaja, dizajnera razina, producenta, dizajnera iskustva igranja. Ovaj se modul nadovezuje na Narativni dizajn. Vještine naučene u ovom modulu značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima.
Modul će se ocjenjivati putem pismenog ispita i domaćeg rada.
Studenti će naučiti:
razliku između interaktivne i neinteraktivne priče
zahtjeve za izradu interaktivnih priča
specifične zahtjeve za odgovarajuće priče za računalne igre
procijeniti kvalitetu i funkcionalnost priče računalne igre
kreirati i osmisliti adekvatne likove za računalnu igru
upoznati se s programima za pisanje priča i dijaloga za računalne igre
savladati kreiranje strukture priče za različite računalne igre
savladati osnove pisanja scenarija za računalnu igru.

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Skolnick, E. (2014) Video Game Storytelling: What Every Developer Needs to Know about Narrative Techniques. Danvers: Watson-Guptill.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)

Dopunska literatura: