Semestar: 7
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-124-0254
Semestar: 7
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 24-124-0254

Naziv predmeta:


Izrada korisničkog sučelja računalnih igara

Nastavnici:



Opis:


Cilj ovog modula je upoznati studente s pojmovima, elementima i principima dizajna i implementacija komunikacije čovjeka i računala. Fokus je na izradi kvalitetnih i efikasnih korisničkih sučelja.
Ovaj je modul dio izbornih modula studijskog programa i pruža temelj za oblikovanje korisničkih sučelja u području industrije računalnih igara. Vještine stečene na ovom modulu značajno će doprinijeti razvoju studenta kao profesionalca u odgovarajućim područjima. 
Provjera znanja modula temelji se na rješavanju niza manjih praktičnih zadataka i na individualnim studentskim projektima.
Studenti će naučiti:
analizirati komunikaciju čovjeka i stroja
klasificirati vrste korisničkih sučelja
usporediti različite vrste korisničkih sučelja
utvrditi faktore koji utječu na odabir korisničkog sučelja
procijeniti kvalitetu korisničkih sučelja
implementirati korisničko sučelja
koristiti odabrane programske alate za izradu korisničkih sučelja

Literatura:


Obavezna literatura:
1. Cooper, A. et al. (2014) About Face: The Essentials of Interaction Design. Wiley.
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)
1. Sharp, H., Preece, J., Rogers, Y. (2019) Interaction Design: beyond human-computer interaction. 5th edn. Wiley.

Dopunska literatura: