Sveučilište Algebra Bernays sudjeluje zajedno s organizacijama European Association for the Applied Sciences in Higher Education (EURASHE), European University Association (EUA) i European Students´ Union (ESU) u novom Erasmus+ projektu pod nazivom Bologna Process for Learning and Teaching (BP4LnT), koji je odobren u sklopu poziva ERASMUS-EDU-2024-EHEA-NARIC.

Projekt BP4LnT u središte stavlja učenje usmjereno na studenta i cjeloživotno učenje, a  temelji se na nedavnim obvezama iz Bolonjskog procesa navedenima u Rimskom (2020.) i Tiranskom (2024.) priopćenju. Cilj projekta istražiti je provedbu učenja usmjerenog na studenta i cjeloživotnog učenja diljem Europskog prostora visokog obrazovanja (EHEA), s obzirom na to da, iako široko podržani, u praksi i dalje pokazuju nedosljednosti i konceptualnu neujednačenost.

U okviru projekta analizirat će se aktualne politike i prakse vezane za učenje usmjereno na studenta i cjeloživotno učenje te će se potaknuti informirani dijalog između nacionalnih vlasti, visokih učilišta i studenata. Jedna od ključnih aktivnosti projekta bit će izrada smjernica s preporukama temeljenima na dokazima, koje će voditi ustanove u primjeni i promicanju učenja usmjerenog na studenta i cjeloživotnog učenja koja su od glavnog značaja za razvoj uključivih, fleksibilnih i inovativnih obrazovnih sustava.

Ono što projekt BP4LnT čini posebnim jesu njegova nastojanja da poveže rasprave na razini institucija i razini politika, oslanjajući se na postojeće strukture partnera poput Foruma za učenje i poučavanje EUA-e, Godišnje konferencije EURASHE-a te događanja ESU-a. Projekt također teži osnažiti glasove studenata i visokih učilišta u oblikovanju budućih politika vezanih za učenje i poučavanje. Promicanjem suradnje, projekt BP4LnT doprinijet će ostvarenju strateških ciljeva EHEA-e, uključujući poboljšanje kvalitete, pravičnosti i fleksibilnosti visokog obrazovanja.