Semestar: 8
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-124-0265
Semestar: 8
ECTS: 4
Predavanja: 15
Vježbe: 30
Samostalni rad: 75
Šifra kolegija: 23-124-0265

Naziv predmeta:


Osnove dizajna mobilnih i besplatnih igara

Nastavnici:



Opis:


Slobodno, tj. beslpatno igranje je najuspješniji model poslovanja igara. Trenutačno, 80% svih prihoda od igara dolazi od F2P igara. Iako visoko profitabilan, poslovni model F2P oslanja se na optimalnu implementaciju kupnji unutar aplikacije, koje su potpuno integrirane u dizajn igre.

Cilj ovog kolegija je omogućiti studentima da nauče:
- Kako funkcionira poslovni model F2P
- Kako kreirati dizajn igre koji je usklađen s poslovnim modelom F2P
- Tehničku arhitekturu potrebnu za izvedbu modela F2P
- Motivaciju igrača i razloge za trošenje
- Dizajn monetizacije

U ovom modulu studenti će naučiti zašto je F2P najpopularniji poslovni model za igre i kako kreirati učinkovit dizajn igre koji će angažirati igrače i generirati prihode. Ovaj modul je prirodan nastavak modula Temelji mobilnih igara.
Poslovni model F2P dominira na mobilnoj platformi i razumijevanje kako mobilne igre funkcioniraju pružit će studentima potrebno znanje da u potpunosti razumiju što je potrebno za stvaranje uspješnih F2P igara. U ovom ćemo modulu naučiti sve što je potrebno kako bismo mogli dizajnirati financijski uspješne F2P igre, bez obzira na platformu.
U ovom modulu studenti će naučiti:

- Povijest F2P poslovnog modela i zašto je postao dominantan u igrama
- Važnost razumijevanja igrača
- Što je in-game analitika i zašto je ključna za uspjeh F2P igara
- Kako dizajnirati igre posebno za F2P poslovni model
- Osnove dizajna monetizacije
- Važnost KPI-jeva igre i kako dizajnirati značajke koje ih poboljšavaju
- Dizajn događaja u igri
- Zašto i kako implementirati in-game oglase u vašu igru
- Kako izračunati projekcije prihoda F2P igara

Literatura:


Obavezna literatura:
Luton, Will (2013): Free-to-Play: Making Money from Games You Give Away: Amazon Kindle
Lovell, Nicholas (2016), Design Rules for Free-to-Play Games: Amazon Kindle and https://www.gamesbrief.com/rules/
Dopunska literatura (u trenutku prijave prijedloga studijskog programa)
1. Bycer, Joshua. (2023), Game Design Deep Dive Free-to-Play: Routledge, Taylor and Francis Grou
2. Seufert, Eric Benjamin (2014), Freemium Economics: Leveraging Analytics and User Segmentation to Drive Revenue (The Savvy Manager´s Guides), Morgan Kaufmann
3. Hodent, Celia (2017), The Gamer´s Brain: How Neuroscience and UX Can Impact Video Game Design: CRC Press

Dopunska literatura: