Semestar: 1
ECTS: 6
Predavanja: 45
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-01-502
Semestar: 1
ECTS: 6
Predavanja: 45
Vježbe: 30
Samostalni rad: 105
Šifra kolegija: 23-01-502

Naziv predmeta:


Uvod u marketing


Opis:


Ovaj kolegij upoznaje studente s osnovama marketinga. Uči ih ulozi, funkcijama i interakciji između elemenata marketinga kako bi razvili i primijenili potrebne strategije u komercijalnim aktivnostima u stvarnoj ekonomiji.
Ciljevi ovog kolegija su omogućiti studentima da:
• procijene osnovne elemente marketinga
• protumače odnos između različitih elemenata marketinškog sustava kako bi mogli donositi dobre marketinške odluke.
Za studente je važno da pohađanjem ovog kolegija razviju znanje i razumijevanje marketinškog načina razmišljanja kao temelja za sve radnje poduzete na određenom tržištu. Naglasak ovog kolegija bit će na posebno odabranim slučajevima koji se mogu ekstrapolirati i primijeniti na njihove daljnje napore u digitalnom marketingu.
Studenti će steći samopouzdanje u donošenju marketinških odluka i vježbati ih za rješavanje stvarnih situacija na tržištu i izazova pomoću alata digitalnog, kao i tradicionalnog marketinga.


Literatura:


Obvezna literatura:
1. Kotler, P. and Armstrong, G.(2018) Principles of Marketing. 17th edn, Harlow: Pearson Education.
2. Marketo Inc. (2021) Marketo Blog, [Online]. Available at: https://blog.marketo.com/ (Accessed: 5 May 2021)

Preporučena literatura:
1. Armstrong, G., Kotler, P., Harker, M. and Brennan, R. (2016) Marketing: An Introduction. 3rd edn, Harlow: Pearson Education.
2. Kotler, P., Cunningham, P., Turner, R. and Ronald, E. (2001) Marketing Management. [n.k.], Hoboken, NJ: Prentice Hall.
3. Hubspot (2021) Hubspot Blog [Online]. Available at: https://blog.hubspot.com/ (Accessed: 5 May 2021)

Dodatna literatura:
1. Kotler, P., Kartajaya, H. and Setiawan, I. (2021) Marketing 5.0: Technology for Humanity. [n.k.], New Jersey, NJ: Wiley.
2. Disruptive Advertising Inc. (2021) Disruptive Advertising [Online]. Available at: https://www.disruptiveadvertising.com/blog/ (Accessed: 5 May 2021)
3. Informa (2021) Content Marketing Institute [Online]. Available at: https://contentmarketinginstitute.com/blog/ (Accessed: 5 May 2021)
4. Unbounce Marketing Solutions Inc. (2021) The Unbounce Conversion Intelligence Blog [Online]. Available at: https://unbounce.com/blog/ (Accessed: 5 May 2021)
5. Peep Laja (2021) All Things Data-Driven Marketing [Online]. Available at: https://cxl.com/blog/ (Accessed: 5 May 2021)